کد خبر: ۱۰۶۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
وارد کردن شبا الزامی است
مشمولانی که برگه ثبت نام سهام عدالت آنها مفقود شده است می‌توانند با ورود به سامانه این سهام پیگیر امور سهامداری خود از این طریق باشند و از خدمات این سامانه استفاده کنند. مشاور رئیس سازمان خصوص سازی گفت: درحال حاضر بیش از ۲۷ میلیون نفر شماره شبای خود را در سامانه سهام عدالت ثبت نام کره اند.

به گزارش بیکافارس؛ طرح توزیع سهام عدالت در حالی از سال 85 تاکنون در کشور در حال اجرایی شدن است که بر اساس این طرح تاکنون بیش از 49 میلیون نفر سهامدار عدالت شده و برگه‌هایی را دریافت کرده‌اند که نشان از سهامدار شدن آنها دارد.

بر این اساس برگه‌های سهام عدالت که در سالهای قبل و پس از ثبت نام، توسط شرکتهای تعاونی به مشمولین سهام عدالت تحویل داده شده بود فاقد هر گونه کاربرد هستند و مفقود شدن آنها نیز هیچ گونه حقی از مشمولان تضییع نمی‌کند.

همچنین مشمولانی که برگه ثبت نام سهام عدالت آنها مفقود شده است نباید نگران این موضوع باشند؛ چرا که این مشمولان می‌توانند با ورود به سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir پیگیر امور سهامداری خود از این طریق باشند و از خدمات این سامانه استفاده کنند.

ثبت نام بیش از ۲۷ میلیون مشمول در سامانه سهام عدالت
مشاور رئیس سازمان خصوص سازی گفت: درحال حاضر بیش از ۲۷ میلیون نفر شماره شبای خود را در سامانه سهام عدالت ثبت نام کره اند. این درحالی است که حدود ۶۰ درصد از مشمولین شماره شبای خود را به سامانه وارد کردند.
 اولین سود شرکت‌های سهام پذیر برای مشمولان سهام عدالت تا پایان تابستان برای هرمشمول واریز می‌شود، عنوان کرد: اولین مرحله واریز این سود تا پایان تابستان واریز می‌شود.
 
  مشمولان برای دریافت سود سهام عدالت سالیانه خود تا پایان شهریورماه امسال مهلت دارند تا اقدام به ورود شماره شبای حساب بانکی خود در این سامانه به نشانی www.samanese.ir کنند.
بر این اساس مشمولان سهام عدالت باید در خصوص ارائه شماره حساب شبای بانکی خود برای دریافت سود این سهام باید مواردی را رعایت کنند که در این راستا برای داشتن شماره حساب شبا نیاز به باز کردن حساب جدید تحت هیچ عنوانی توسط مشمولان نیست و تمامی حسابهای بانکی آنها شماره شبا دارند.
 
انتهای پیام/
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: