آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۰۶۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز تصریح کرد:
حجت الاسلام مصطفوی گفت: ارجاع مشروعیت ولایت و حکومت به آرای مردم اوج سطحی نگری است.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز با بیان اینکه سخنان آقای روحانی در ضیافت افطاری جمعی از اساتید دانشگاه در ایام شهادت امیرالمومنین علی (ع) موجب خوشحالی رسانه های بیگانه و ضد دینی شده است،اظهار داشت : این سخنان ساختار شکنانه ی مسئول اول اجرایی کشور بخاطر انحراف افکار عمومی و فرار از پاسخگویی به حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفوی گفت : طبق قانون اساسی مردم در تعیین همه ارکان نظام به نوعی (مستقیم ویا غیر مستقیم  ) نقش دارند، از جمله جایگاه رهبری. و طبق قانون جایگاه رهبری بالاترین مقام رسمی و شرعی کشور و ریاست جمهوری در ذیل آن قرار دارد و با تنفیذ رهبری، رئیس جمهور منصوب می شود.

وی افزود : در همین انتخابات 40 میلیونی اخیر، در مرحله اول مردم به دعوت رهبری لبیک گفتند و در مرحله بعد 56% به منتخب رای دادند، لذا به حکم قانون ، منتخب مردم (رئیس جمهور ) باید در اطاعت از رهبری اولین نفر باشد.

وی تصریح کرد: ارجاع مشروعیت ولایت و حکومت به آرای مردم اوج سطحی نگری است!

مصطفوی گفت: آقای روحانی با طرح این موضوع که از  شبهات کهنه و پوسیده وهابیت است! به دنبال القای این هست که چون در انتخابات 56% به او رای  دادند، آنچه می گوید خواست مردم و  مشروعیت دارد، و همه ارکان نظام ملزم به پذیرش و اطاعت از او هستند درحالیکه این خلاف قانون  ومبانی حقه شیعه است!

وی دربخش دیگری از سخنانش گفت: طبق نظریه شیعه بین "مقبولیت" و "مشروعیت" تفاوت هست وبین  مقبولیت و مشروعیت تلازمی وجود ندارد ، بلکه مقبولیت به مشروعیت عینیت می بخشد و اگر مقبولیت نباشد تحقق حاکمیت و اجرای حاکمیت با مشکل رو به رو می شود ولی مشروعیت حاکمیت ولی فقیه از دست نمی رود و او همیشه ولی است. چون حاکمیت ولی از آن خداست، چنانچه مشروعیت حکومت رسول الله (ص) از سوی خدا بود و رای مردم هیچ نقشی در آن نداشت.

وی تاکید کرد:  البته در تحقق حکومت پیامبر (ص) نقش اساسی را مردم داشتند،مسلمانان با پیامبر بیعت کردند و حکومت نبوی را قبول کردند و با حضور مردم پایه های حکومت پیامبر (ص) تحکیم پیدا کرد ، اما مردم در مشروعیت حکومت پیامبر (ص) هیچ نقشی نداشتند و این مشروعیت را خداوند به او داده بود.در مورد مشروعیت حکومت امامان (ع) هم همین طور است که نصب آن ها الهی بوده است و پیامبر (ص) از طرف خدا مبلغ این امر بود.

وی افزود : این سخنان ساختار شکن آقای روحانی علاوه بر اینکه خلاف عقاید حقه شیعه است،نقض صریح قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران می باشد، زیرا بر اساس قانون مردم در تعیین همه ارکان نظام به نوعی (مستقیم ویا غیر مستقیم) نقش دارند.

اما به چند نکته  توجه کرد:

اولا : این گونه افاضات در واقع زیر سوال بردن مشروعیت امام معصوم (ع) است.

ثانیا : این سخنان ساختار شکن از شخصیت اول اجرایی کشور ، که شبهه کهنه و پوسیده وهابیت درباره مشروعیت ولایت می باشد، بخاطر انحراف افکار عمومی و فرار از پاسخگویی به مطالبات و مشکلات معیشتی مردم است.

ثالثا : جایگاه مردم در حکومت اسلامی بسیار بلند است ، چون مردم باعث عینیت  بخشی به اجرای حاکمیت اسلام هستند نه مشروعیت بخشی.

رابعا : کسی که به فرق امیر المومنین (ع) ضربه زد یک عالم دینی و قرآن شناس و رزمنده ای بود که در صفین در رکاب امام علی (ع) جنگید.

خامسا : عزل بنی صدر ملعون،علی رغم کسب 76% آرای مردم ، به خاطرغرور و تکبر ، خود پسندی ،دین ستیزی وامام ستیزی  بود.

اما به جناب آقای حسن روحانی:

الف: آقای روحانی! از سرنوشت بنی صدر و امام ستیزی او و منتظری ساده لوح که در آغوش منافقین گرفتار شد و نهایتا دچار سقوط بزرگ شدند درس بگیرید.

ب: آقای روحانی! بدانید ملت بزرگ ایران، از هر جناح،حزب و دسته سیاسی که باشند، بر سر ولایت امیر المومنین (ع) و ولایت فقیه و دستآورد های انقلاب اسلامی با هیچ کس معامله نخواهد کرد.

ج: آقای روحانی! ملت ایران همان کسانی هستند که وقتی اهانت به پرچم و خیمه سید الشهداء (ع) و ولایت فقیه  را در سال 88 مشاهد کردند، در 9دی یکپارچه با حرکت انقلابی  بساط فتنه را بر چیدند.


ی: آقای روحانی! چرا مخاطبین را از شان نزول  خطبه 92  حضرت امیر المومنین(ع) آگاه نمی کنید؟ چرا به متشابهات نهج البلاغه استناد می کنید،و از محکمات آن غافلید؟! چرا از قبل و بعد این فراز خطبه چشم پوشی می کنید (مصادره به مطلوب می کنید).

ه: آقای روحانی! مفهوم سخن جنابعالی این است که خلافت ، خلفای جور مانند معاویه و یزید و دیگران مشروعیت دارد و آنها امیر المومنین بودند! ( وا تاسفا )

د: آقای روحانی! مگر می شود علی (ع) به همین راحتی به مردم اعلام کند که شما هرکس را خواستید به ولایت انتخاب کنید و من هم با شما از او اطاعت  می کنم؟! در این صورت ماجرای غدیر برای چه بر گزار شد؟ (اگر بنابر انتخاب مردم بود)

ع: آقای روحانی! اگر علی (ع) به راحتی از ماجرای حکومت و ولایت کنار آمد، چرا حضرت زهرا (س) آن همه مقاومت کرد، خطبه خواند،احتجاج کرد و در این راه به شهادت رسید؟! ( واعجبا ازافاظاتتان! )

آقای روحانی هنوز خیلی دیر نشده است: 1- منافقین و لیبرال ها را از اطراف خودت دور کن. 2- با یک سخنرانی رسمی ضمن عذر خواهی،  رسانه های ضد دینی را که خوشحال شده اند منکوب کن. 3- از سرنوشت ریزش های تاریخ و مخصوصا مترودان انقلاب اسلامی عبرت بگیر. 4 - به مبانی زلال و ناب اسلام ناب محمدی و علوی و فاطمی و ولائی برگرد که صلاح و رستگاری و عاقبت بخیری در این صراط مستقیم است. و الا جزء شقاوت و بد بختی هیچ چیزی عاید شما نخواهد شد و ما این را نا خوشایند می دانیم.

آقای روحانی ! کاسه صبر و حوصله مردم ولایت مدار و شیعه ایران اسلامی حدی دارد، آن ها بر سر انقلاب و دستاورد های آن و حمایت از ولایت فقیه با هیچ کس عقد اخوت نبسته اند. (حتی اگر در شرایط ومقطه ای به او رای داده باشند.)
نام:
ایمیل:
* نظر: