کد خبر: ۱۰۶۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۶
سردار رمضان شریف
مسئول روابط عمومی سپاه گفت: حمله موشکی قاطع سپاه برای تنبیه کسانی که عملیات تروریستی کوری را در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام(ره) انجام داده بودند صورت گرفت.

حمله موشکی سپاه با هماهنگی کشورهای سوریه ، عراق و روسیه انجام شدسردار "رمضان شریف "مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون حمله موشکی سپاه به مواضع تروریست‌های تکفیری اظهار داشت: حمله موشکی قاطع سپاه برای تنبیه کسانی که عملیات تروریستی کوری را در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام(ره) انجام داده بودند صورت گرفت.

مسئول روابط عمومی سپاه با بیان اینکه فرمانده سپاه در همان روز اعلام کرده بود که انتقام سخت و سنگینی را از مسببان این گروه های تروریستی خواهیم گرفت افزود: با توجه به تصمیماتی که از قبل گرفته شده بود و شناختی که نسبت به مواضع تروریست‌های تکفیری داشتیم و با اشراف اطلاعاتی که حاصل شده بود مشخص شد که بخش عمده اتاق‌های فکر و عملیات هدایت تروریست‌های در دیر‌الزور سوریه است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه ادامه داد: در عملیات دیشب با 6 فروند موشک ذوالفقار و با برد حدود 700 کیلومتر مواضع مدنظر مورد اصابت موشک‌های سپاه قرار گرفت.

رمضان شریف تصریح کرد: طبق گزارش‌های دریافتی، تلفات سنگینی به تجهیزات و تروریست‌های تکفیری وارد شد.

سردار رمضان شریف در پاسخ به این سوال که آیا هماهنگی لازم با کشورهای سوریه و عراق و روسیه برای این حمله موشکی صورت گرفته بود خاطر نشان کرد: بدون شک هماهنگی لازم با کشورهای همراه ما به ویژه سوریه برای این اقدام صورت گرفته بود.با توجه به اینکه این موشک‌ها از آسمان کشور عراق عبور می‌کرد قطعا کشورهای عراق و روسیه نیز از این اقدام سپاه مطلع بودند.
نام:
ایمیل:
* نظر: