سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۳۹:۵۶
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۱۰۶۶۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳
مهندس شفیعی مسئول بسیج مهندسین کازرون خبر داد:
طرح بسیج همگام با کشاورز به عنوان اقدامی عملی در راستای ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری برای کمک به امنیت غذایی و تولید پایدار کشاورزی با بهره گیری و استفاده از علوم روز، دانش و تجربیات محلی کشاورزان نمونه و مروجین به صورت مستمر اجرا می شود.
ه گزارش بسیج مهندسین فارس:مهندس محمدجعفر شفیعی مسئول بسیج مهندسین کازرون از اجرایی شدن پنج شبکه طرح بسیج همگام با کشاورز در روستاهای بخش مرکزی کازرون در سه ماهه اول سال جاری خبر داد و اظهار داشت: یکی از مهمترین دغدغه های جامعه اسلامی خودکفا شدن و استقلال در همه عرصه ها بخصوص در عرصه اقتصادی می باشد. مهندس شفیعی با بیان اینکه یکی از فاکتورهای مؤثر در عرصه اقتصاد، بخش کشاورزی می باشد، افزود: کشور ایران با خودکفا شدن در این عرصه می تواند انقلاب های بزرگی را در کشور کلید بزند.

مسئول بسیج مهندسین کازرون خاطرنشان کرد: طرح بسیج همگام با کشاورز به عنوان اقدامی عملی در راستای ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری برای کمک به امنیت غذایی و تولید پایدار کشاورزی با بهره گیری و استفاده از علوم روز، دانش و تجربیات محلی کشاورزان نمونه و مروجین به صورت مستمر اجرا می شود. 
وی با بیان اینکه برداشت محصول کشاورزان از زمینهای کشاورزی در واحد سطح بسیار پایین است، اذعان کرد: طرح بسیج همگام با کشاورز برای افزایش بهرهوری محصولات کشاورزی با استفاده از توان و تجربه مهندسین بسیجی است تا کشاورز با کشاورزی دقیقتر و علمیتر بتواند محصول بیشتری را دریافت کند.

مهندس شفیعی ادامه داد: علمی کردن کشاورزی کمک می کند تا جایگاه تولید و اقتصاد مقاومتی که دغدغه مقام معظم رهبری است در کشور توسعه یابد.

مسئول بسیج مهندسین کازرون عنوان کرد: در علمی کردن کشاورزی رویکرد تغییر نگرش کشاورزی از سنتی به صنعتی و مکانیزه می باشد و از این طریق است که می توانیم فاصله بین متوسط عملکرد را با تولید کشاورزی برتر کاهش دهیم و تولید را با امکانات موجود افزایش دهیم.

/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: