کد خبر: ۱۰۶۷۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
حجت الاسلام حاجی پور
حجت الاسلام والمسلمین عباس حاجی پور نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز در مراسم محفل با انس قرآن کریم در موسسه قرآنی فاطمیه شهرک گویم بیان داشت: پرتاب موشک های سپاه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان را ثابت نمود.
وی گفت: سکوت مطلق رسانه های معاند با نظام جمهوری اسلامی ایران نشانه موفقیت سپاه اسلام و انزجار مخالفان و دشمنان از قدرت جمهوری اسلامی ایران در هدف قرار دادن نقاط مخالفان در فاصله های دور از مرزها می باشد.
وی  افزود:کشورهای مرتجع منطقه منطقه با این پرتاب های موشک  سپاه اسلام باید از خواب بیدار شوند و بدانند که خرید تسلیحات از غرب به هیچ وجه از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران جهت رسیدن به اهداف و چشم اندازها را عقب نخ.اهد انداخت و نظام در برابر هر گونه تهدید دشمنان ذره ای پا به عقب نخ.اهد گذاشت و جواب قاطعانه و دندان شکن می باشد.
وی تصریح نمود: انتخاب سپاه در هدف قرار دادن شهر دیروزور سوریه چند پیام داشتپیام اول هدف قرار دادن داعشیان در منطقه و پیام دوم اعلام به کشورهای منطقه که روز به روز به فکر منفعت کشورهای غرب خصوصا استکبار جهانی هستند در خرید تسلیحات و پیام سوم به دشمنان نششان داده شود قدرت موشکی کشور در رادار گریز بودن پدافند آمریکا در شهر دیروزور سوریه و نقطه زدن بودن موشک ها.
ضمنا در ابتدای این مراسم قاری بین المللی قرآن کریم  برادر سید جواد هاشم زاده با تلاوت دلنشین خود حاضرین در مراسم را به فیض رسانید
نام:
ایمیل:
* نظر: