کد خبر: ۱۰۶۷۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵
بیانیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه فسا به مناسبت روز جهانی قدس :
ناحیه مقاومت بسیج سپاه فسا به مناسبت بزرگداشت روز جهانی قدس بیانه ای را صادر نمود.
به گزارش تنویر ، ناحیه مقاومت بسیج سپاه فسا به مناسبت بزرگداشت روز جهانی قدس بیانه ای را صادر نمود.
متن بیانه بدین شرح می باشد :
بسم رب الشهداء و الصدیقین
((سبحان الذی اسری بعبده لیلا من المسجد الحرام الی المسجد الاقصاالذی برکنا حوله لنریه من آیاتنا ))
ای قدس ، ای استوار گام نستوه ، که مظلومیت تو ، دهها سال است در گوش تاریخ طنین انداز شده و بشریت زیر فریادهای آزادی خواهی تو قامت خم نموده.
ای قدس ، ای آرمان پاک مقاوم، اهداف متعالی ات ، نشان از پایداری پرچمی دارد که انبیاء عظام آن را برافراشتند و پیروان پاک سیرت به پای آن به مسلخ عشق رفتند.
ای قدس ، ای صلح اندیش رزم نواز ، جهاد زیر قبه فرزانه ات ، به زیبایی معنا گشت ومجاهدان پاک طینت برگلدسته های حقانیت آن ، اذان رشادت وفریاد انتظارسردادند.
ای قدس ، ای معراج گاه نبوت ورسالت ، رزمنده گی در کنف هدایت تو به عروج شهادت رسید و پابرهنگان آزادی خواه ، همگام وهمراه با تو به مظلومیت انسانیت و اسلامیت نگریستند.
برگهای تاریخ که ورق می زنیم ، می بینیم سالهاست در زندان (( لتجدن اشد الناس عدوه للذین ءامنوا الیهود)) گرفتار کمپانی های زر و زور و تزویر شده ای . شلاق ددمنشانه مزدوران شیطان، چنان پیکر زخم خورده ات را رنجور ومحبوس نموده اند که مصداق (( ولن ترضی ، عنک الیهودولاالنصری حتی تتبع ملتهم)) از چنگال خونین آنان هویداست . تا بلکه مسلمین مجاهد را زیر چکمه های صهیونیستی خود لگدمال کنند.
امروز بر همگان آشکار شده مهندسی آزادی بخشی تو ملت رنجدیده فلسطین در ذات پاک انقلاب اسلامی ترسیم شده و خط مقدم پیکار با شیاطین واباطیل را زیر قبه تو فرض نموده اند و مجاهدان طریق توحید و عدالتخواهی آن را با خون امضاء نموده اند .بحمدالله مرزهای فکری و جغرافیای سیاسی این انقلاب بزرگ تا دروازه های اروپا رسیده و ندای انقلاب اسلامی تا پشت درب کاخ سفید رفته که رشعات آن ، کاخ نشینان کدخدامحور را به قدرت حقیقی این انقلاب به اذعان واداشته ، گرچه دوستان سست ایمان درداخل نیز از ابهت آن لرزه براندامشان افتاده وخوی رعیت گری را برخود ضروری می دانندکه باید دشمن رابا برجام به تسلیم واداشت و فرجام کار را روی میز مذاکره رقم زد.
نگرش مجاهدان سبیل شهادت چنین فریاد دارد که فرجام کارنه بابرجام حل می شود نه با مذاکره ، بلکه صراط انقلاب اسلامی در مکتب بزرگ امام توحید وعدالت حضرت امام علی (ع) به زیبایی به انقلاب جهانی امام عصر (عج) گره خورده ونظریه پردازی پوچ وبی هدف که از سوی عده ای مصلحت اندیش صادر می شود نخواهد توانست اراده انقلابی مردان و زنان این کشور که سند اعتماد خود را به صندوق های رای سرازیر کردند ، خللی وارد نماید.
دشمنان انقلاب اسلامی که هر روز پیشرفتهای (( ما می توانیم )) را رصد و مرور می کنند به این نتیجه رسیدند که این انقلاب بسان کشتی در دریای متلاطم بین المللی تحت رغامت بزرگ پرچمدار اسلام ناب محمدی ، حضرت امام خامنه ای ( مد طله العالی ) ، موجهای سهمگینی که اصحاب زرو زور برای او ایجاد می کند درهم نمی شکند و تا اهتزاز پرچم الله بربام گیتی لحظه ای درنگ نخواهد کرد.
ناقوس عزت واقتدار پیروان مکتب ولایت آنگاه به گوش جهانیان رسید که موشکهای ذوالفقار وفاتح سینه آسمان را شکافتند و بر مزدوران تکفیری - صهیونیستی فرود آمد تا اراذل منطقه گهگاهی نفور شرارت زیر دشداشه جهل و رذالت خود مخفی می کنند و با پای اربابان خود دوشیده می شوند ، بدانند امروز فرزندان انقلابی  ولایت ، برای مزدورانشان جهنمی درست کردند و فردا اگر به پیکره اسلام بازنگشتند و چشم طمع به آب و خاک این کشور دوخته باشند ، صدها سجیل وفاتح و صیاد و شهاب برسرآنان فرود خواهد آمد.
ایران راه دیپلماسی جهادی و انقلابی را پیدا کرده و به دشمنان هشدار می دهد اگر امنیت ایران را به خطر انداختند بدانند در منطقه و در سایر نقاط استراتژیک جهان هیچ کشوری امنیت نخواهد داشت . وقت آن است دشمنان یا تسلیم شوند یا به قعر گودالهایی که با زور آمریکایی و زر سعودی و تزویر تکفیری کنده اند خود را آویزان نمایند.
ای مردم آگاه و بیدار دل ، روز جهانی قدس ، بزرگترین دستاورد راهبردی انقلاب اسلامی است وآنرا بنیانگذار این انقلاب امام خمینی (ره) برای ما تعریف نمود  که باید با حضور مردم تثبیت و در وجود نسل آینده نهادینه گردد و اگر این شور انقلابی برای نسل و ناموس ما به گفتمانی شهادت طلبانه تبدیل شد هیچ سند بین المللی که نشان از بی هویت کردن نسل ما دارد برآنان تاثیری نخواهد داشت .
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که فقط به اقتدار و عظمت این نظام انقلابی می اندیشد از همه مردم همیشه در صحنه می خواهد تا بار دیگر با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس ، خشم وانزجار خود را به استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی که متاسفانه تفاله های آن در برخی کشورهای اسلامی منتشر شده ، اعلام نمایند وآزادی قدس شریف وملت مظلوم فلسطین را با همه وجود خویش فریاد زنند.
وعده ما جمعه (( روز جهانی قدس )) در میعادگاه راهپیمایی .

نام:
ایمیل:
* نظر: