آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۶۷۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۱
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اقلید:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اقلید گفت: شورای نظارت برجام مقابله به مثل کند.
کمال رفیعی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد اقلید بیان داشت: به تعبیر مقام معظم رهبری، اگر آن‌ها برجام را پاره کنند ما باید آن(برجام) را آتش بزنیم. کلیه موارد که در برنامه اقدام جامع مشترک(برجام) ایران به آن پای بند بود را با تمام نیرو و بهتر از قبل اجرا کند.

وی افزود: تصویب قانون تحریم TCIDAA موسوم به S.722 در سنای آمریکا، درواقع بیانیه خروج آمریکا از برجام است و طبیعتاً به عمر آن پایان می‌دهد. زمزمه‌هایی در دولت شکل‌گرفته است که برجام بدون آمریکا ادامه یابد تا واشنگتن منزوی شود!
وی ادامه داد: از زبان کسانی این سخنان کودکانه شنیده می‌شود که زمانی با این توجیه که اولاً آمریکا کدخداست و ثانیاً بیشترین تحریم‌ها را آمریکا علیه ما وضع کرده، بر طبل مذاکره دوجانبه با آمریکا و دور زدن اروپا و دیگر قدرت‌ها می‌کوبیدند و به توصیه‌های رهبر انقلاب درباره اجتناب از مذاکره دوجانبه با آمریکا توجه نمی‌کردند.

وی اظهار داشت: درباره برجام تکلیف روشن است. افکار عمومی جهان شاهدند که آمریکا نه‌تنها تعهدات خود را انجام نداده، بلکه دست به نقض فاحش برجام زده است. لذا کسی ایران را بابت صدور اعلامیه متقابل خروج از برجام که قاعدتاً یک اقدام علی‌الظاهر هسته‌ای است، ملامت نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: درباره تداوم توافق با اروپا و دیگران، می‌توان یک دور مذاکرات جدید آغاز کرد و اتفاقاً از تَکرار فجایع برجام در آن جلوگیری کرد.

وی ابراز داشت: شورای نظارت برجام  باید این مسئله را برای دولت و ملت ایران روشن کند که تصویب  این تحریم توسط سنای آمریکا را نقض برجام می‌داند یانه؟ و بعد اینکه حتماً طبق فرمایشات و توصیه‌های 9گانه مقام معظم رهبری راجع به اجرای برجام که به رئیس‌جمهور و هیئت مذاکره‌کننده فرمودند، شورای نظارت برجام  باید اقدام عملیاتی  مقابله‌به‌مثل را انجام دهد و آن را اعلام کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: