کد خبر: ۱۰۶۷۵۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۳
اساتید بسیجی دانشگاه‌های فارس:
اساتید بسیجی دانشگاه‌های فارس در بیانیه‌ای تصریح کردند: هم اینک مدافعان حقیقی آرمان قدس در جای جای منطقه غرب آسیا و حتی فراتر از آن، با قدرتی هوشمند و اندیشه‌های برتر، موجبات گردش موازنه قدرت در منطقه به نفع جبهه مقاومت را فراهم آورده‌اند.
به گزارش اساتید فارس، بسیج اساتید فارس طی بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن سالروز جهانی قدس تصریح کرده است: هم اینک مدافعان حقیقی آرمان قدس در جای جای منطقه غرب آسیا و حتی فراتر از آن، با قدرتی هوشمند و اندیشه‌های برتر، موجبات گردش موازنه قدرت در منطقه به نفع جبهه مقاومت را فراهم آورده‌اند و وضعیت مقاومت و انتفاضه فلسطین نیز در مقایسه با گذشته قابل مقایسه نیست.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

باسم الله القاصم الجبارین

"وَ سَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُونَ"

روز جهانی قدس در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار و صهیونیسم جهانی است، روز قدس، روز ابهت سپاهیان اسلام در برابر چشمان حیرت زده‌ مستکبرین و خونخواران جهان، و روز اعلام نفرت عمومی ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از رژیم اشغالگر قدس و حامیان، شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار است. روز قدس روز بیداری، روز حماسه و روز پشتیبانی از مردمی ستمدیده و مظلوم است که بیش از نیم قرن درمصاف با دژخیمان پلید صهیونیستی، همچنان استوار و مقاوم ایستاده‌اند.

اینک ملل مسلمان جهان در حالی خود را برای بزرگداشت این روز آماده می‌کنند که به‌رغم دستاوردهای ارزشمند در عرصه مقاومت فلسطین و رشد و نفوذ اسلام در جهان، مشکلات و مسائل ایجاد شده در برابر کشورهای اسلامی، بیش از هر زمان دیگری ضرورت پاسداشت این روز و اهتمام مسلمانان برای بسیج جهانی در مقابل دشمنان اصلی اسلام را می‌طلبد.

پیام روز جهانی قدس به سران رژیم صهیونیستی این است که با توسل به زور، کشتار، جنایت، وحشی گری و تلاش برای پاک کردن هویت اسلامی قدس شریف نخواهد توانست خلأها و حفره‌های امنیتی خود در سرزمین‌های اشغالی را پر کند.

هم اینک مدافعان حقیقی آرمان قدس در جای جای منطقه غرب آسیا و حتی فراتر از آن، با قدرتی هوشمند و اندیشه‌های برتر، موجبات گردش موازنه قدرت در منطقه به نفع جبهه مقاومت را فراهم آورده‌اند و وضعیت مقاومت و انتفاضه فلسطین نیز در مقایسه با گذشته قابل مقایسه نیست.

محاسبات و برآوردهای دقیق بیانگر تحقق زوال رژیم صهیونیستی در موعد اعلام شده توسط ولی امر مسلمین و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است و انشاءالله معمای اسرائیل برای همیشه از صفحه روزگار و عالم محو خواهد شد.

بسیاری از بحران‌های ژئوپلتیکی جهان اسلام عمود بر منطق پلید رژیم صهیونیستی است و تا هنگامی که این غده سرطانی دفع نشود، منطقه روی آرامش، امنیت و صلح پایدار را نخواهد دید.

شکست‌های دشمن از مقاومت جهانی اسلام و ضعف مفرط و روزافزون رژیم صهیونیستی در برابر مسلمانان در سال‌های اخیر، سبب شده که نظام سلطه این بار با اتکا به خیانت‌ تکفیری‌ها و آل‌سعود چالش اسلامی- صهیونیستی جهان اسلام را به چالش اسلامی- اسلامی تبدیل و ضمن ایجاد فراغت برای رژیم جلاد صهیونیستی، ظرفیت‌های انقلابی جهان اسلام را در دو جبهه رودر روی هم قرار دهد.

رژیم صهیونیستی با سرمایه گذاری در پروژه عادی سازی روابط کشورهای منطقه، به دنبال تقویت ایده حمایت از فلسطین بدون نابودی اسرائیل است. ایده‌ای که متاسفانه از سوی برخی از سازشکاران و غفلت زدگان منطقه نیز مورد توجه واقع شده  و در مرحله اجرایی شدن است.

شکست‌های مستمر مثلث‌ شوم صهیونیزم، استکبار و وهابیت تکفیری، از نهضت بزرگ انقلاب اسلامی امام عظیم‌الشأن حضرت امام خمینی (ره) است. نهضتی که در آغاز ارکان نظام سلطه و صهیونیسم را به لرزه درآورد و با رهنمودهای ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) ادامه حرکت در مسیر اصلی در سال‌های اخیر، عملاً رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی را در منطقه به انزوا برده است و اگر نبود خیانت‌های وهابیون تکفیری در جهان اسلام، اکنون ریشه‌های این غده سرطانی در منطقه خشکیده شده بود، اما به‌رغم آن نباید چالش‌های جهان اسلام در جبهه عراق، سوریه، یمن و...، مسلمانان را از جبهه اصلی که همان مقابله با صهیونیسم و استکبار جهانی است، غافل کند چراکه تفرقه زمانی از جهان اسلام رخت برمی‌بندد که ریشه‌های موجود صهیونیسم و استکبار جهانی، خشکانده شود. به همین دلیل است که حضور میلیونی مردم در روز جهانی قدس امسال در روز جمعه 2 تیر‌ماه 1396 معنایی متفاوت با گذشته دارد. روزی که می‌تواند نگاه‌ها را از جبهه‌های فرعی به جبهه اصلی مسلمانان یعنی رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی سوق دهد.

ما اساتید دانشگاه‌های فارس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و با تأسی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، آمادگی خود را برای حضوری پرشور و حماسی در راهپیمایی روزجهانی قدس و همبستگی با مقاومت اسلامی در فلسطین، لبنان و سوریه؛ اعلام داشته و از عموم ملت سرافراز و مؤمن ایران اسلامی دعوت می‌کنیم تا همچون گذشته با حضور یکپارچه خود در این روز بزرگ، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فریاد رسای خود را در حمایت از ملت ستمدیده فلسطین به گوش جهانیان برسانند.

به امید آزادی قدس شریف و پیروزی امت اسلام بر مستکبرین.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: