آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۰۶۷۵۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
مسئول فرهنگی واجتماعی سپاه ثارالله(ع) شیراز از برگزاری مسابقه عكس «شكار لحظه‌ها» در راهپیمایی روز قدس امسال به‌همت این ناحیه از سپاه خبر داد.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله؛مجید میكائیلی، مسئول فرهنگی واجتماعی سپاه ثارالله(ع) شیراز امروز، ۳۱ خردادماه از برگزاری مسابقه عكس «شكار لحظه‌ها» در راهپیمایی روز قدس امسال به‌همت این ناحیه از سپاه خبر داد و گفت: شهروندان شیرازی می‌توانند با ارسال عکس‌ها و سوژه‌های ناب راهپیمایی روز جهانی قدس شیراز در این مسابقه عكاسی شركت كنند.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند عكس‌ها و سوژه‌های خود را از این مراسم، به شماره ۰۹۱۷۰۴۰۴۲۲۶ از طریق نرم‌افزارهای تلگرام یا واتس آپ ارسال كنند.

میكائیلی با بیان اینكه علاقه‌مندان می‌توانند با دوربین‌های عكاسی یا موبایل خود از سوژه‌های مدنظر عكس تهیه كرده و ارسال كنند، گفت: در روز قدس امسال و در مسیرهای راهپیمایی تبلیغات محیطی و همچنین نمایشگاه‌های فرهنگی به‌همت فرهنگی ـ اجتماعی سپاه ثارالله(ع) و معاونت فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری شیراز برپا می‌شود.

مسئول فرهنگی واجتماعی سپاه ثارالله(ع) شیراز با بیان اینكه متحویات این نمایشگاه پیرامون روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم مسلمان منطقه است، گفت: همچنین در این روز كمپین مخالفت با سند ۲۰۳۰ و كمپین «من سپاهی‌ام» در محل نمایشگاه برپا می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: