پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۵۷:۳۶
کد خبر: ۱۰۶۷۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۷
شرکت‌های مستقر در مرکز رشد شهدای هسته‌ای شیراز خدمات گوناگونی را در حوزه خودرو، فناوری اطلاعات، آموزش و... ارائه می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری علمی و فناوری فارس، شرکت‌های مستقر در مرکز رشد شهدای هسته‌ای شیراز خدمات گوناگونی را در حوزه خودرو، فناوری اطلاعات، آموزش و... ارائه می‌کنند. برای بررسی خدمات آموزشی مرکز رشد، مصاحبه‌ای با آقای عبدالرضا فتوت فوق‌لیسانس شیمی معدنی، دبیر رسمی آموزش و پرورش و مدیر بخش آموزش مرکز رشد شهدای هسته‌ای انجام داده‌ایم.

· ابتدا توضیحی در مورد خدماتی که ارائه می‌کنید بفرمایید؟

در این مرکز دوره‌های تقویتی و کنکور برای مقاطع دبیرستان، راهنمایی و پنجم و ششم ابتدایی برای تمامی دروس و به‌خصوص دروس پایه برگزار می‌گردد که به‌صورت حضوری و شرکت در کلاس می‌باشد. آزمون‌های آنلاین نیز از طرق پایگاه اینترنتی برگزار و جزوات دروس به‌صورت الکترونیکی در اختیار دانش آموزان قرار داده می‌شود. بخشی از این دوره‌ها و خدمات رایگان بوده و برخی همراه با دریافت هزینه است. دوره‌های حضوری در کلاس‌های حداکثر 20 نفره و در مرکز رشد شهدای هسته‌ای شیراز برگزار می‌گردد. همچنین در صورت درخواست، کلاس‌های خصوصی نیز برگزار می‌شود. دوره‌ها به‌صورت ترمی است و هرسال در قالب 3 ترم، یک ترم تابستانه و دو ترم در ایام مدارس، برگزار می‌گردند. برای تدریس از اساتید برتر شیراز و با تجربه که در مدارس خاص همانند تیزهوشان تدریس می‌کنند، استفاده می‌کنیم.

· آیا برای اقشار خاص تسهیلات خاصی در نظر گرفته‌اید؟

برای فرزندان شهدای حرم، تمامی دوره‌های ما رایگان و بدون هیچ محدودیتی است. برای بسیجیان فعال که معرفی‌نامه داشته باشند تخفیف‌های ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم. علاوه بر این موارد هزینه‌های دریافتی توسط ما به نسبت دیگر مراکز بسیار مناسب‌تر است.

· در آخر اگر مطلب خاصی هست، شنوای سخنانتان هستیم.

امیدواریم که بتوانیم به فرزندان این مرزوبوم به‌خصوص فرزندان متعهد، بسیجی و فرزندان شهدای ایران اسلامی خدمت کنیم و شرایط موجود که در شهر به وجود آمده است و آموزشگاه‌ها مبالغ هنگفتی از دانش‌آموزان می‌گیرند را از بین ببریم.


نام:
ایمیل:
* نظر: