کد خبر: ۱۰۶۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
فرمانده سپاه ناحیه اقلید:
فرمانده سپاه ناحیه اقلید با دعوت از مردم برای برپایی هرچه باشکوه‌تر و باصلابت‌تر راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: روز جهانی قدس، روز تفهیم قدرت اسلام و مسلمانان به مستکبران و متجاوزان جهانی است.

 به گزارش روابط عمومی و تبلیغات  سپاه اقلید سرهنگ پاسدار موسی زارعی فرمانده سپاه اقلید بابیان اینکه روز جهانی قدس، روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر است، اظهار داشت: روز قدس، فرصتی برای مقابله مستضعفان با مستکبران است.

وی روز قدس را نماد آزادی‌خواهی، ظلم‌ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی برشمرد و گفت: در روز جهانی قدس، آزادیخواهان و مسلمانان جهان با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت‌طلبی را برافراشته و لبیک‌گویان به فریاد همیشه خروشان امام خمینی (ره) برای آزادی بیت‌المقدس، ظرفیت و توان خود را به رخ زیاده خواهان عالم می‌کشند.

فرمانده سپاه ناحیه اقلید افزود: این روز بزرگ نشانگر اهمیت غیرقابل‌انکار مسئله آزادی فلسطینیان از یوغ غده سرطانی صهیونیسم و بیانگر این نکته مهم است که آزادی قدس شریف نه‌تنها هیچ‌وقت از خاطر مسلمانان فراموش نمی‌شود بلکه روزبه‌روز آرمان فلسطین و فریاد مظلومیت مستضعفان، از دل ملت‌هایی شنیده می‌شود که سال‌ها تحت سیطره یک مشت مستبد خودباخته هستند.

زارعی در ادامه بیان داشت: مشت‌های گره‌کرده مسلمانان روزه‌دار در روز جمعه دوم تیرماه علاوه بر محکوم کردن جنایت‌های رژیم کودک کش اسرائیل، به سوی رژیم جنایتکار آل سعود پرتاب می‌شود که مدتی است روی رژیم صهیونیستی را در آدمکشی و جنایت سفید کرده و با بمب‌ها و موشک‌های آمریکایی، کودکان و زنان مظلوم یمن را قتل‌عام می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: بی‌تردید پیام این مشت‌ها و فریادها تا آن‌سوی مرزها می‌رود و شبکه پوشالی داعش را نیز به لرزه درمی‌آورد.

فرمانده سپاه ناحیه اقلید با دعوت از مردم برای برپایی هرچه باشکوه‌تر و باصلابت‌تر راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: مردم ولایت مدار اقلید در راهپیمایی روز قدس امسال (دوم تیرماه) با محکومیت جنایات اشغالگران و صهیونیست‌های غارتگر و حامیان غربی آن‌ها، بار دیگر با آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) تجدیدعهد و پیمان خواهند کرد.


 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: