کد خبر: ۱۰۶۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
در بیانیه سپاه بمناسبت روز جهانی قدس تاکید شد:
یوم الله قدس محور وحدت جهان اسلام و نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی به ویژه ملت مسلمان ایران در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسأله اول جهان اسلام است.
به گزارش تنویر، در بخشی از بیانیه سپاه فجر فارس که بمناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس صادر شده، آمده است: " سپاه و بسيج با تأسي به وصاياي جاودان حضرت امام (ره) و منويات هدايت بخش مقام معظم رهبري، به عهدي كه با امام عزيز و شهيدان هميشه جاودان انقلاب بسته، پايدار است و با بصیرت مندی و آمادگي همه جانبه و قاطعيت تمام به دفاع از آرمان های انقلاب اسلامي در تمامي عرصه‌ها بویژه آرمان مقدس فلسطین خواهند پرداخت. "

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل می باشد:

«ﻭَﻧُﺮِﯾﺪُ ﺃَﻥ ﻧَّﻤُﻦَّ ﻋَﻠَﻰ ﺍﻟَّﺬِﯾﻦَ ﺍﺳْﺘُﻀْﻌِﻔُﻮﺍ ﻓِﯽ ﺍﻟْﺄَﺭْﺽِ ﻭَﻧَﺠْﻌَﻠَﻬُﻢْ ﺃَﺋِﻤَّﺔًﻭَﻧَﺠْﻌَﻠَﻬُﻢُ ﺍﻟْﻮَﺍﺭِﺛِﯿﻦَ‏»

اﺭﺍﺩﻩ ﻭ ﻣﺸﯿﺖ ﻣﺎ ﺑﺮ ﺍﯾﻦ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺮ ﻣﺴﺘﻀﻌﻔﯿﻦ ﺩﺭ ﺯﻣﯿﻦ ﻣﻨﺖ ﻧﻬﯿﻢ ﻭ ﺁن ها ﺭﺍ ﻣﺸﻤﻮﻝ ﻣﻮﺍﻫﺐ ﺧﻮﺩ ﻧﻤﺎﺋﯿﻢ ﻭ ﺁن ها ﺭﺍ ﭘﯿﺸﻮﺍﯾﺎﻥ ﻭ ﻭﺍﺭﺛﯿﻦ ﺭﻭﻯ ﺯﻣﯿﻦ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﻫﯿﻢ.

من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم (ص) می دانم. امام خمینی (ره)


بسم الله الرحمن الرحیم

قدس میعادگاه عروج پیامبر اعظم(ص) و اولین قبله مسلمانان جهان در سرزمین فلسطین به شمار می رود، اعلان روز جهانی قدس به عنوان روز همگانی ملت ها در مبارزه با صهیونیسم بین الملل میراث ماندگار و حکیمانه بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) است. روزی که همه هیمنه استکبار جهانی و صهیونیزم غاصب را به لرزه انداخته و همه مسلمین عالم را به تفکر و تامل در مساله خطیر فلسطین دعوت می‌کند. 

یوم الله قدس محور وحدت جهان اسلام و نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی به ویژه ملت مسلمان ایران در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسأله اول جهان اسلام است.

 روز قدس با تکرار و بازنمایی سالانه خود این آرمان اسلامی، انسانی، اخلاقی را همواره فراروی جامعه بشری قرار داده و هرگز به آن اجازه گم شدن در پیچ و خم هیاهوهای تصنعی و دروغین جهانی را نمی‌دهد، به گونه‌ای که پس ازگذشت سال ها با تبدیل شدن به آیینی جهانی و میعادگاهی فرامرزی برای اعتراض علیه ظلم، تجاوز و تعدی و نیز دفاع از مظلومین و مستضعفین، هراس و وحشت را در اردوگاه سلطه و استکبار و صهیونیسم بین الملل رقم زده است.

امروزه شاهد آن هستیم که  جنگ و کشتار نیابتی گروه‌های تروریستی و تکفیری و وهابی سفّاک در شماری از ممالک اسلامی از جمله عراق، سوریه و لبنان و قتل‌عام مردم بی‌دفاع و مظلوم یمن، رفتارهای سفّاکانه با مردم بحرین، تشدید و تداوم کشتار و محاصره‌ی مردم غزه مشاهده می‌شود، حلقه های به هم پیوسته‌ی فتنه‌هایی است که طراحی و فرماندهی پشت صحنه‌ی آن مشتی صهیونیست نژادپرست هستند که بر هرم قدرت و کانون فرمانروایی آمریکا و اروپا سلطه دارند و به خیال خام خود درصدد به فراموشی سپردن آرمان بزرگ مسلمانان یعنی سرزمین اشغال شده فلسطین و قدس شریف هستند.

 سپاه و بسيج با تأسي به وصاياي جاودان حضرت امام (ره) و منويات هدايت بخش مقام معظم رهبري، به عهدي كه با امام عزيز و شهيدان هميشه جاودان انقلاب بسته، پايدار است و با بصیرت مندی و آمادگي همه جانبه و قاطعيت تمام به دفاع از آرمان های انقلاب اسلامي در تمامي عرصه‌ها بویژه آرمان مقدس فلسطین خواهند پرداخت.

سپاه فجراستان فارس با اعلام تبعیت محض از آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و تدابیر حکیمانه حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در مسئله فلسطین و آزادسازی قدس شریف، خشم و نفرت و انزجار خود را از جنایات استکبار جهانی به سرکردگی جرثومه های فساد یعنی آمریکا و اسرائیل اعلام نموده و همچنین از آحاد ملت مسلمان و روزه دار ایران بویژه مردم ولایت مدار وشهید پرور استان فارس وشهرمقدس شیراز دعوت می نماید در حمایت از آرمانهای حضرت امام (قدس سره)، مواضع حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و تداوم راه شهیدان اسلام ناب در این راهپیمایی شکوهمند شرکت کرده و اقتدار امت اسلام و ایران اسلامی را به نمایش گذارده و نقشه شوم استکبار جهانی و تروریسم تکفیری را برای به فراموشی سپردن آرمان مقدس مسلمانان یعنی آزادی تمامی سرزمین های اِشغالی فلسطین و نیز قدس شریف ناکام نمایند.
نام:
ایمیل:
* نظر: