آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۶۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر:
حجت الاسلام حاجی زاده گفت: رژیم جعلی اسرائیل و گروه های تروریستی تکفیری برای ضربه زدن به ملت های مسلمان منطقه غرب آسیا دست در دست هم داده اند.
به گزارش تنویر، حجت الاسلام محمد حاجی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با تاکید بر اهمیت زنده نگه  داشتن آرمان فلسطین و قدس شریف، گفت: روز جهانی قدس روز سردادن فریاد حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام انزجار جهانی از جنایات رژیم صهیونیستی است.

وی با اشاره به تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران جان تازه ای به آرمان فلسطین و جبهه مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی بخشید و نقشه های صهیونیسم جهانی برای ملت های مسلمان را نقش بر آب کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با بیان اینکه ردپای رژیم جعلی اسرائیل در پشت پرده تمام توطئه های ضد اسلامی مشاهده می شود، گفت: رژیم جعلی اسرائیل و گروه های تروریستی تکفیری برای ضربه زدن به ملت های مسلمان منطقه غرب آسیا دست در دست هم داده اند.

وی با تاکید بر اهمیت تقویت وحدت در بین جوامع مسلمان، گفت: علمای جهان اسلام و ملت های مسلمان برای رهایی ملت مظلوم فلسطین از چنگال رژیم صهیونیستی حول محور آرمان قدس شریف گِرد هم بیایند و همصدا با هم فریاد حمایت از مقاومت سر دهند.

حجت الاسلام حاجی زاده افزود: همزمان با روز جهانی قدس شاهد حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی این روز بزرگ و اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین خواهیم بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر  با اشاره به عملیات موشکی سپاه پاسداران بر علیه گروه تروریستی داعش در سوریه، گفت: این عملیات نشان داد پاسخ نیروهای مسلح به کسانی که بخواهند امنیت ایران را دچار خدشه کنند سخت و مهلک خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: