کد خبر: ۱۰۶۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶
فرمانده سپاه ناحیه استهبان:
حمله موشکی به داعش،توان رزمی ایران را برای اسرائیل تثبیت کرد

فرمانده سپاه ناحیه استهبان:طبق سنت حسنه ی امام خمینی(ره)،جمعه آخر ماه مبارک رمضان،روز قدس یعنی روز مبارزه با ظلم و ایستادگی در مقابل مستکبرین و زورگویان است.از همه مردم عزیز و ولایتمدار و ظلم ستیز شهرستان قرآنی استهبان دعوت می نماییم تا با سایر مردم ایران اسلامی در روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان همصدا شده و ندای((القدس لنا)) سر دهند.

احمدی جابری گفت:مردم شریف استهبان،امسال که به برکت شجاعت مقام معظم رهبری و خون مطهر شهدا،شاهد به ثمر نشستن بیش از پیش انقلاب اسلامی هستیم و توانستیم موشک های زمین به زمین را بر سر تروریست ها بریزیم و انتقام خون شهدای خود در حادثه تروریستی تهران را بگیریم و از این بهت و اقتدار،آمریکا و سگ نگهبانش در منطقه،خفه خون گرفته اند و حرفی برای گفتن ندارند و در واقع این ها زخمی شده اند،راهپیمایی روز قدس نیز،نمکی خواهد بود بر زخم این مستکبرین تا مزه زخم زبان را بچشند که در حادثه تروریستی تهران بر زخم ما نمک پاشیدند.

احمدی جابری گفت:سالهاست که قدس شریف در اشغال رژیم منحوس صهیونیستی است،رژیمی که نژاد خود را از همه بالاتر می داند و این بدترین ویژگی است که یک قوم می تواند داشته باشد.

وی با اشاره به آیه 4 سوره قصص بیان داشت:خداوند متعال در قرآن به این ویژگی خطرناک اشاره کرده است و ابتدای داستان را از این ويژگي فرعون آغاز ميکند و ميفرمايد: إِنَّ فِرْعَوْنَ عَلَا فِي الْأَرْضِ؛یعنی خداوند می خواهد بفهماند که ویژگی اصلی یک رژیم خونریز همین خوی برتری طلبی است،فرعون سودای برتری طلبی در سر داشت که ذبح کودکان برایش آسان شده بود،مثل امروز رژیم صهیونیستی که به راحتی کودکان را تیر باران می کند.

فرمانده سپاه استهبان گفت:تا زمانی که رژیم صهیونیستی این خوی شیطانی یعنی تفکر و حس برتری طلبی را داشته باشد و پیش خود فکر کرده است که از همه بالاتر است دیگر برایش خونریزی و آدم کشی راحت می شود.انتظار دارد همه مطیع و فرمانبر او باشند،همه به او بله قربان بگویند و تمام قد در اختیار او باشند،اما امام خمینی(ره) آمد و این تفکر را در هم شکست و فهماند که باید موسی وار در مقابل این فرعونیان زمان ایستاد.

وی با اشاره به آیه 83 از سوره قصص گفت: خداوند در مقابل(علا فی الارض)فرعون، می فرماید:تِلْكَ الدَّارُ الْآخِرَةُ نَجْعَلُهَا لِلَّذِينَ لَا يُرِيدُونَ عُلُوًّا فِي الْأَرْضِ وَلَا فَسَاد،یعنی خداوند می خواهد بفهماند که شرط رسیدن به بهشت و نجات از جهنم و رسیدن به سعادت ابدی این است که به دنبال (علو فی الارض) نباشیم.همین ویژگی که اسرائیل دارد و باعث فسادشان در زمین شده است.

سرهنگ احمدی گفت:امروز قبله اول مسلمین در دست یک رژیم خود برتربین و سفاک است و تنها یک ملت است که ندای آزادی این سرزمین را دارد سر می دهد و آن ملت بیدار ایران اسلامی است.

وی بیان داشت:این نظام برآمده از مردم و خون مطهر شهدا است،دوست و دشمن می دانند که موتور محرک این کشور و انقلاب بعد از مقام معظم رهبری،سپاه و بسیج است.هر کجا حرفی از استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم است،هر کجا حرفی از عمق بخشی انقلاب و پیشبرد اهداف انقلاب است،نام سپاه و بسیج در میان است.

احمدی گفت:این تعریف ها از سپاه و بسیج حرف من نیست،حرف امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است،امام راحل فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

نام:
ایمیل:
* نظر: