آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۶۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون گفت: جمهوری اسلامی هر اقدامی علیه امنیت خود را بدون ذره ای درنگ پاسخ خواهد داد.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون در خصوص حمله موشکی سپاه به مواضع داعش در سوریه اظهار داشت: تروریست ها و هم پیمانان آنها یاد گرفتند که با دم شیر بازی نکنند.

سجاد رئیسی گفت: عملیات حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تروریست ها در دیرالزور سوریه بار دیگر قدرت نظامی ایران را بر همگان ثابت کرد؛ دوباره دشمنان به این فرمایش حضرت آقا رسیدند که دوران بزن و در رو تمام شده است ؛ و ایران  کوچکترین تهدیدات را با جدیت پاسخ خواهد داد.

وی تصریح کرد: تروریست ها و هم پیمانان انها حال باید به این نتیجه رسیده باشند که ماجراجویی در ایران برای آنها هزینه بسیار سنگینی خواهد داشت پس بهتر است دیگر با دم شیر بازی نکنند.

اما این اقدام تنها پرتاب چند موشک به مواضع تروریست ها نبود؛ بلکه چیزی فراتر از این بود؛ به قول برخی از رسانه ها: سیلی را داعش خورد و صدایش را برخی دیگر شنیدند.

وی گفت: قطعا آمریکا و اسرائیل و عربستان و هم پیمانان آنها پیام اصلی این اقدام سپاه را درک کردند و متوجه شدند که نباید از حد خود فراتر بروند ک اگر این کار را کنند جوابی سخت دریافت خواهند کرد.

این فعال دانشجویی در ادامه گفت: در این میان چهره واقعی برخی رسانه های ضد نظام مجددا اشکار شد و در حالی که همه از اقدام سپاه که انتقام حمله تروریستی تهران را گرفت حمایت کردند برخی رسانه ها سعی در کوچک نشان دادن این اقدام و یا حتی غیر منطقی دانستن آن کردند که البته آنقدر کار سپاه بزرگ بود و رضایت عمومی را به همراه داشت که خودبه خود رسانه های ضد نظام را در خود هضم کرد و صدای آنان را خاموش کرد.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان کازرون در پایان گفت:جمهوری اسلامی ایران همیشه بدنبال صلح و ثبات در منطقه و جهان بوده است و خواهد بود اما هر اقدامی را علیه امنیت خود بدون ذره ای درنگ پاسخ خواهد داد.
نام:
ایمیل:
* نظر: