آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۶۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹
مسئول بررسی و تحلیل دفتر بسیج دانشجویی لامرد:
مسئول بررسی و تحلیل دفتر بسیج دانشجویی لامرد گفت: از مطالبه های مردم می توان به اتحاد و همبستگی بیشتر مسلمانان و پایان غصب و آزادی فلسطین اشاره کرد.
احسان حیاتی زاده مسئول بررسی و تحلیل دفتر بسیج دانشجویی لامرد بیان داشت: روز جهانی قدس که به وسیله ی امام خمینی (ره) نام گذاری شد روزی است که مسلمانان برای حمایت از برادران و خواهران دینیشان وارد صحنه می شوند. از مطالبه های مردم می توان به اتحاد و همبستگی بیشتر مسلمانان و پایان غصب و آزادی فلسطین اشاره کرد.

وی افزود: حضور مسلمانان برای دفاع از ملت فلسطین پیامد هایی دارد که می توان به اتحاد و وحدت مسلمین، ایجاد انگیزه در جریان های مقاومت و افزایش قدرت راهبردی جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچم دار این عمل اشاره کرد.

وی گفت: با توجه به اهمیت روز قدس جنبش دانشجویی وظایف سنگینی بر عهده دارد که می توان به تبیین مبانی روز قدس اشاره کرد که این عمل باعث می شود جامعه با تفکر و شناخت کامل از عملی که انجام می دهد باشد و این کار باعث ارزشمند تر شدن حضور و تاثیر و تحقق بیشتر اهداف روز جهانی قدس شود.

وی خاطر نشان کرد: در زمانی که مسائل گوناگون در منطقه و جهان روز جهانی قدس را به حاشیه براند وظیفه ی جنبش دانشجویی است که با بیان صحیح نگذارد حواشی جهان و منطقه بر مسئله ی آزادی فلسطین تاثیر بگذارد. این وظیفه ی جنبش دانشجویی است که با برشمردن دلایل حمایت از فلسطین و آزادی آن مانع از ایجاد ابهامات در جامعه شود.

وی ابراز داشت: قطعا روز جهانی قدس ظرفیت های عظیمی برای مسلمانان می تواند ایجاد کند ایجاد هسته های مقاومت یکی از آن هاست. می توان مسلمانان مشتاق سرار جهان و حتی غیر مسلمانان علاقه مند به جریان مقاومت با ایجاد تشکل های انقلابی موجب همراه کردن ملت های خود با جریان مقاومت شود و در توسعه و افزایش قدرت مقاومت در جهان تاثیرگذار باشد و همچنین موجب تبیین صحیح مواضع و اهداف جریان مقاومت در سرار جهان شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: