آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۶۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون گفت: حمایت از مردم فلسطین وطیفه همه مسلمانان است.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون با بیان اینکه بی شک یکی از مهم ترین کار هایی که امام خمینی (ره) در طول عمر با برکتشان انجام دادند نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بنام روز قدس بود، اظهار داشت: یکی از مهم ترین اتفاقات این روز اتحاد جهان اسلام برای ضربه زدن به استکبار جهانی است.

سجاد رئیسی گفت: طبق بیانات امام خمینی (ره) فلسطین پاره تن اسلام است ؛از این سخن امام بزرگوار باید درک کرد که بر تمام مسلمانان لازم است که برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند و نگذارند که این مسئله به فراموشی سپرده شود.

وی بیان داشت: رژیم غاصب صهیونیستی از زمان حضور نامشروع خود در فلسطین همیشه سعی داشته است مسئله اشغال خود را کم اهمیت نشان دهد و هم اکنون نیز با کارهایی سعی در به حاشیه بردن مسئله فلسطین دارد؛ از جمله این اقدامات تشکیل گروه تروریستی تکفیری داعش بود که اسرائیل قصد داشت با این اقدام کشور های مسلمان را سرگرم نبرد با داعش کند تا آنها از مسئله فلسطین غافل شوند و اسرائیل بتواند راحت تر به پیشروی خود ادامه دهد؛ اما با هوشیاری مسلمانان هیچ گاه این اتفاق نخواهد افتاد.

این فعال دانشجویی در ادامه تصریح کرد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب که فرمودند اسرائيل تا 25 سال آینده از روی صفحه روزگار محو خواهد شد و آن روز را جوانان خواهند دید. بر همین اساس اسرائیل باید بداند که نابودیش نزدیک است و به زودی باید شاهد از بین رفتن خود باشد.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان کازرون در پایان گفت: قطعا امسال نیز تمامی مسلمانان از جمله مردم همیشه در صحنه جمهوری اسلامی ایران با حضور پر شور خود در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان اسرائیل و آمریکا و هم پیمانان آنها خواهند زد و نشان خواهند که مسئله فلسطین هیچگاه فراموش نمی شود و صهیونیست ها باید سرزمین اشغالی را به فلسطینی ها که صاحبان اصلی آن هستند پس دهند.
نام:
ایمیل:
* نظر: