آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۶۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کازرون:
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کازرون گفت: روز قدس در یک کلمه روز اسلام عزیز است که در آن فریاد رسای مسلمانان علیه سرطان کشنده صهیونیسم به گوش می رسد.
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کازرون با اشاره به چه نگاه کلان، تیزبینانه و آیندنگری حضرت امام خمینی (ره) که جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز قدس انتخاب کردند،اظهار ادشت: امام راحل با این اقدامشان رژیم صهیونیستی را روز به روز به زوال و نابودی نزدیک کرد و کیست که امروز نبیند و نگوید رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی به سراشیب سقوط نزدیک شده است؟

محسن رحمانی با بیان اینکه روز قدس روز وحدت مسلمین و فریاد عدالت خواهان و حق طلبان عالم، گفت: روز قدس، روز صف بندی حق و باطل و عدل و ظلم است؛ روز قدس، روز خیزش مسلمانان و اعلام مواضع آنان علیه جنایتکاران تاریخ است؛ روز قدس در یک کلمه روز اسلام عزیز است که در آن فریاد رسای مسلمانان علیه سرطان کشنده صهیونیسم به گوش می رسد.

وی با انتقاد شدید از مجامع به اصطلاح حقوق بشر تصریح کرد: جای اندوه و بسی تاسف است که در این ظلم عظیم مجامع بین‌المللی به جای محکومیت اقدامات ددمنشانه رژیم متجاوز و جنگ‌طلب، بر طبل حمایت از ظالم می‌کوبند و مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین را عامل اصلی جنگ معرفی می‌کنند .

رحمانی با بیان اینکه امریکا و رژیم صهیونیستی مخلوق داعش هستند، خاطرنشان کرد:  یک از اهداف آن ها از ایجاد داعش، ایجاد شکاف در دنیای اسلام بود تا انرژی‌ها و توجه‌های مسلمانان را از سرزمین‌های اشغالی فلسطین به درون دنیای اسلام منحرف کند.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کازرون گفت: سرویس های اطلاعاتی استکبار در نظر داشتند با ایجاد داعش در جهان اسلام شکاف به وجود آوردند و مسئله فلسطین را به حاشیه ببرند.

وی با اشاره به اقدام موشکی سپاه پاسداران در موشک باران مواضع داعش در دیرالزور سوریه، بیان داشت: داعش به نابودی خود نزدیک شده است و با این مهم، جهان اسلام باردیگر تبدیل به صدای واحد علیه اشغالگری رژیم صهیونیستی شد و مسئله فلسطین همچنان مسئله نخست جهان اسلام است.

رحمانی بیان داشت: مسلمانان جهان امسال نیز در روز قدس برابر شعار«اسرائیل از نیل تا فرات» فریاد «فلسطین از بحر تا نهر» خواهند زد.
نام:
ایمیل:
* نظر: