آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۶۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز:
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد: مستکبرین مانند همیشه انگشت حیرت بر دهان خواهند گرفت.
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با صدور بیانیه ای، از دانشجویان، اساتید، کارکنان و آحاد مردم دعوت می کرد تا در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مسلمانان‌جهان ‌باید روز قدس ‌را روز همه ‌مسلمین‌، بلکه ‌مستضعفین‌ بدانند.(مقام معظم رهبری)

در این برهه ی حساس که مستکبرین دنیا برای نابودی اسلام، عزم خود را جزم کرده اند، یقینا ملت بصیر و فهیم و شجاع ایران اسلامی و دیگر مسلمانان فهیم با اتحاد و همدلی به ندای آن پیر فرزانه ،امام عزیز حضرت روح الله (ره) و نیز به امر ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) لبیک خواهند گفت و دگر بار، در امت اسلامی حماسه ای بزرگ در دفاع از مردم مظلوم فلسطین رقم خواهد خورد و مستکبرین مانند همیشه انگشت حیرت بر دهان خواهند گرفت. ان شالله

در روز قدس ، ملت ما نشان خواهد داد که اسلام ناب محمدی(ص) با اسلام آمریکایی و صهیونیستی چه فرقی خواهد داشت. استکبار جهانی و رژیم منفور صهیونیستی با حمایت کامل از گروههای تکفیری و سلفی، و با ایجاد رعب و وحشت و هجوم به کشورهای مسلمان و غصب سرزمین آنان میخواهد اسلام را دین خشونت به دنیا معرفی کند . اما دشمنان بدانند اسلام ناب محمدی، همان اسلامی است که با کافران در جنگ و با مومنین رحیم است و این اسلامی است که پیامبر رحمت و مهربانی آن را بنیان نهاد.

ما همگان بر این وعده ی الهی ایمان داریم که ، صالحان وارثان زمین هستند و بر این فرموده امام راحل عظیم الشان نیز اعتقاد داریم که فلسطین پیروز خواهد شد.

بسیج دانشجویی، از همه ی اساتید، دانشجویان، کارکنان و آحاد مردم عزیز دعوت میکند با حضور یکپارچه و همگام و همراه با ملت شریف ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت و با لبیک به ندای رهبر فرزانه ی انقلاب، تمام فریاد خود را بر سر آمریکای جنایتکار و اسراییل غاصب فرود آورند.

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز
رمضان الکریم ١۴٣٨
نام:
ایمیل:
* نظر: