آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۶۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹
میثم امیری
میثم امیری
میثم امیری مسؤول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی داشگاه های شهرستان فیروزآباد در یادداشتی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس نوشت:
 
شاید برخی ها بگویند شما  جوانان چه می دانید شما درک نمی کنید که چه گذشت، بلی شاید در کوران حوادث نبودیم ولی امروز درک می کنیم، با ترور آشناییم, امروز با بد عهدی و فریب کاری ملموسیم .

امروز فرزندان امام خامنه ای (مدظله العالی) هستیم، دیگر نمی توان با تحریف وقایع دهه شصت جوانان را از صحنه راند و دور کرد و طبق فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند «مراقب باشیم جای شهید و جلاد عوض نشود، زیرا ملت ایران در دهه شصت مظلوم واقع شد و به دلیل اینکه تروریست ها و منافقین و پشتیبانان آن ها به امام و ملت ایران ظلم و خباثت کردند ملت در موضع دفاع قرار گرفت و در نهایت هم پیروز شد».

ما جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب هستیم و چه بسا پر شور تر و پر انرژی تر به رهنمود های رهبرمان گوش خواهیم داد .جوان قلب انقلاب و دل و روحی عجین شده با فرهنگ عاشورا دارد ولو ظاهری متفاوت داشته باشد.

آری! ما در صحنه هستیم، با هر نوع لباس و افکار و مدرک تحصیلی
آری ! ما در صحنه هستیم، هر چند سن مان قد ندهد به سال پنجاه و هفت

ما پای ولایت ایستاده ایم ! ما راه خمینی کبیر را ادامه می دهیم و راه ما، راه امام، رفتار ما نشئت گرفته از مکتب سید علی و در راه اسلام و انقلاب جان می دهیم، خون می دهیم، نه اینکه ما جنگ طلبیم بلکه ما طالب صلح هستیم ولی نه در سایه اسرائیل غاصب، نه با وجود تروریسم بین المللی، طالب صلح هستیم اما نه در مقابل ریخته شدن خون کودکان یمنی، فلسطینی و بحرینی اینها خط قرمز ما هستند و هرگز به هیچ احدی اجازه عبور نخواهیم داد.

ما فرزندان امام خامنه ای (مدظله العالی)  ان شاءالله در روز قدس  به همه نشان می دهیم پشتیبان مردم مظلوم و ستمدیده هستیم و در برابر ظلم و ستم‌هایی که صورت می‌گیرد سکوت نخواهیم کرد؛ ما به همه نشان می دهیم که مردم مظلوم فلسطین تنها نیستند تا به حول و قوه الهی اسرائیل از روی زمین محو شود.
انتشار یادداشت‌های دانشجویی به معنای تایید تمامی محتوای آن توسط سایت نیست و صرفاً منعکس کننده نظرات گروه‌ها و فعالین دانشجویی است.
نام:
ایمیل:
* نظر: