کد خبر: ۱۰۶۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۲
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از اجرای طرح حمایت از پایان‌نامه‌های دوره‌های تحصیلات تکمیلی شامل دکترا،فوق دکترا و کارشناسی ارشد در این شرکت خبر داد.



به گزارش بیکافارس، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، شاهپور قنبری  اظهار داشت: این طرح به منظور دستیابی به اهداف سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برای استفاده از توان علمی دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی در زمینه‌های مختلف مورد نیاز صنایع کوچک، می‌شود.

 وی توسعه همکاری‌های علمی ـ پژوهشی بین دانشگاه‌ها و صنعت، شناسایی و معرفی استادان و دانشجویان مستعد و علاقه‌مند در زمینه‌های  مرتبط، استفاده از نظرات و تخصص آنها و هدایت و بهره‌برداری از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی برای حل مشکلات صنایع کوچک و استفاده از ظرفیتهای قابل توجه دانشگاهها در این زمینه‌ها را از جمله اهداف اجرای این طرح بیان کرد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد: بر اساس این طرح، از پایان‌نامههای کارشناسی ارشد تا سقف 20 میلیون ریال، دکتری تا سقف 40 میلیون ریال، فوق دکتری تا سقف 60 میلیون ریال و پایان نامه‌های دانشجویان ایرانی در مقطع دکتری در خارج از کشور نیز  تا سقف 40 میلیون ریال حمایت خواهد شد.

 وی اضافه کرد: موضوعات پایان‌نامه‌ها باید از بین اولویت‌های تحقیقاتی و مطالعاتی اعلام شده توسط سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و شرکت شهرک‌های صنعتی فارس باشد تا علاوه بر رفع مسائل و مشکلات، راهکارهای جدید برای توسعه و حمایت یا رفع معضلات عمومی صنایع کوچک باشد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس توجه به مشخصات اقلیمی و جغرافیایی و منابع انسانی و مزیت‌های منطقه‌ای و ملی در طرح‌های توسعه‌ای از جمله دیگر ویژگی‌های پایان‌نامه بیان کرد.

قنبری تصریح کرد: متقاضیان باید با مراجعه به شرکت شهرک‌های صنعتی فارس و ارائه مدارک لازم و تکمیل فرم درخواست، موضوعات پایان‌نامه را مطرح و پس از آن موارد در کمیته بررسی پایان‌نامه مطرح و سپس انتخاب خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون از پایان نامه‌های مختلفی توسط این شرکت حمایت شده است،  افزود: موارد مرتبط برای موضوعات پایان‌نامه‌ها در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس موجود است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به این شرکت از این موضوعات آگاهی یابند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: