پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۱۰:۱۳
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۱۰۶۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۹
نشست حلقه هاي معرفتی صالحين همراه با صرف افطاری توسط کانون بسیج مهندسین کازرون برگزارشد.
به گزارش بسیج مهندسین فارس:در ابتدا مهندس محمدجعفر شفیعی مسئول بسیج مهندسین کازرون ضمن خيرمقدم به ميهمانان، برگزاري اين جلسات معنوي را بسيار مفيد و مؤثر دانست و اظهار داشت: طرح صالحین مهم‌ترین راه برای استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و بصیرتی جامعه است که این طرح موجب تعلیم و تربیت مدیران و مربیان شایسته و کارآمد در حوزه‌های متعدد تربیتی و فرهنگی در جامعه می‌شود.

مهندس شفیعی در ادامه با تقدیر از حملات موشکی سپاه به مقر فرماندهی تروریستی داعش و هشدار به مسببان این گروه تکفیری تروریستی افزود: بار دیگر قدرت و اوج شجاعت جمهوری اسلامی ایران به نمایش درآمد و ما باید برای داشتن چنین کشور قدرتمند و با امنیت خدا را شاکر باشیم.

مسئول بسیج مهندسین کازرون با بیان اینکه نیروهای مسلح کشور و در رأس آنها ولایت و رهبری مقام معظم رهبری حافظان امنیت کشور هستند، افزود: در اصل سایه جنگ بدست نیروهای مسلح و به ویژه سپاه پاسداران از سر کشور برداشته شده است و بدون شک مسئولین کشور در مقابل اهانت‌های دشمنان سکوت نخواهد کرد.

در ادامه حجه الاسلام قاسمی به اهميت و فوايد روزه داري پرداخت و خاطرنشان کرد: سعادتمند حقیقی کسی است که از فیوضات این ماه عزیز نهایت استفاده را بکند و با تقویت فضایل اخلاقی و معنویت در وجودش، رذایل را از خود دور کرده و هر چه بهتر و بیشتر در مسیر سیر الی الله گام بردارد.

وی بر لزوم قدردانی این روزها و شب های ماه ضیافت الهی تأکید کرد و افزود: پیام مهم ماه مبارک رمضان همانا خودسازی و تقرب به خداست که در این راستا باید از فیض و نعمت انس با قرآن و دعا و مناجات حداکثر بهره برداری را در جهت رسیدن به این هدف داشت.

لازم به ذکر است اين مراسم پرفيض با اقامه نماز مغرب و عشاء و صرف افطاری پايان يافت.

نام:
ایمیل:
* نظر: