شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۰۴:۵۴
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۱۰۶۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲
جمعی از اعضای حلقه های صالحین بسیج مهندسین کازرون با خانواده شهید مدافع حرم شهید مسرور دیدار کردند.
به گزارش بسیج مهندسین فارس:در این دیدار صمیمانه مهندس محمدجعفر شفیعی مسئول بسیج مهندسین شهرستان کازرون اظهار داشت: بی‌شک مقام و جایگاه شهدا به قدری رفیع است که زبان‌ها و قلم‌ها از توصیف آن و چشم‌ها و دل‌ها از مشاهده و درک آن ناتوان هستند.

مهندس شفیعی ثبات، آرامش و توسعه امروزی جامعه را ثمره خون شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم دانست و افزود: هر آنچه که ما هم اکنون از آن برخوردار هستیم، به برکت خون پاک شهدای گرانقدر و خانواده های معظم شهدا می باشد.

مسئول بسیج مهندسین شهرستان کازرون پیشرفت، امنیت، استقلال و آزادی کشور را مدیون شهدای والامقام دانست و ابراز داشت: خانواده های معظم شهدا در حقیقت از ذخیره های انقلاب و سرمایه های معنوی ملت هستند و نباید بگذاریم این خانواده ها احساس تنهایی از نبود شهیدانشان را بکشند و باید مجاهدتشان را پاس بداریم.

مسئول بسیج مهندسین شهرستان کازرون با بیان اینکه مدافعان حرم در واقع امروز از بشریت دفاع می کنند، افزود: مدافعان حرم نه تنها از حرم اهل بیت (ع) دفاع می کنند، بلکه با ایستادگی در برابر گروهک های تکفیری از بشریت نیز دفاع می کنند.

مهندس شفیعی با اشاره به اینکه شهدا زنده و جاودان هستند و بر انسان ها اشرافیت دارند، خاطرنشان کرد: اگر شهدای مدافع حرم خون خود را برای دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) فدا نمی‌کردند، یقین بدانید امروز اثری از حرم اهل‌بیت(ع) در کربلا، نجف، کاظمین، سامرا و دمشق نبود.

مسئول بسیج مهندسین شهرستان کازرون شهدا را بهترین نمونه انسان متعالی دانست و تصریح کرد: شهدا بهترین انتخاب شدگان از سوی خداوند تبارک و تعالی هستند و امیدواریم همه ما و مسئولین ادامه دهنده راه شهدا و امام شهدا که همانا راه اسلام و قرآن است، باشیم.

در ادامه خانواده شهید مسرور با ذکر صفات اخلاقی شهید به ذکر خاطراتی از شهید مسرور پرداختند.

لازم به ذکر است شهید محمدمسرور در دفاع از حرم عقیله بنی هاشم و در عملیات آزادسازی شهرهای نیل و الزهرا کشور سوریه و شکستن محاصره شیعیان مظلوم این منطقه، در بهمن ماه94 از سوی تروریست های تکفیری شربت گوارای شهادت را سرکشید.

/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: