پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۱۵:۴۵
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۱۰۶۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹
همه مسلمانان و کشورهای اسلامی با احساس مسئولیت باید به مبارزین فلسطین در داخل و خارج کمک های همه جانبه کنند.
به گزارش بسیج مهندسین فارس:

کانون بسیج مهندسین شهرستان کازرون طی بیانیه‌ای با دعوت از ملت ایران برای حضور حماسی و یکپارچه در راهپیمایی روز جهانی قدس، آزادسازی بلاد اسلامی بویژه سرزمین فلسطین را وظیفه آحاد مسلمین جهان دانست.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"وَ ما لَکُمْ لا تُقاتِلُونَ في‏ سَبيلِ اللَّهِ وَ الْمُسْتَضْعَفينَ مِنَ الرِّجالِ وَ النِّساءِ وَ الْوِلْدانِ الَّذينَ يَقُولُونَ رَبَّنا أَخْرِجْنا مِنْ هذِهِ الْقَرْيَةِ الظَّالِمِ أَهْلُها وَ اجْعَلْ لَنا مِنْ لَدُنْکَ وَلِيًّا وَ اجْعَلْ لَنا مِنْ لَدُنْکَ نَصيراً") سوره مبارکه النساء آیه 75

چرا در راه خدا، و در راه مردان و زنان و كودكانى كه بدست ستمگران تضعيف شده‏ اند، پيكار نمى‏ كنيد؟! همان افراد ستمديده ‏اى كه مى‏ گويند: «پروردگارا! ما را از اين دیار، كه اهلش ستمگرند، بيرون ببر و از طرف خود، براى ما سرپرستى قرار ده و از جانب خود، يار و ياورى براى ما تعيين فرما.

 همه مسلمانان و کشورهای اسلامی با احساس مسئولیت باید به مبارزین فلسطین در داخل و خارج کمک های همه جانبه کنند. « حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای»

شاید روزی که خمینی کبیر(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامگذاری فرمود کمتر کسی به این می اندیشید که این یوم الله جهان اسلام این گونه عالم گیر شود و فریاد مظلومیت فلسطین تا عمق کشورهای مختلف رسوخ کند. آری، روز جهانی قدس، روز فریاد انزجار و نماد آزادی خواهی و ظلم ستیزی مردم مستضعف دنیاست. روزی که مشت های وحدت و یکپارچگی به همدیگر گره می خورند و در صفوف میلیونی در سرتا سر جهان بر پیکره پوشالی و جعلی رژیم متوحش و اشغالگر قدس فرود می آیند. مسلمانان در طول تاریخ نشان داده اند که در راه اسلام از نقد جان خویش دریغ نمی کنند و سرخی خون خود را تقدیم آرمان و اهداف پاک و متعالی خود می نمایند. بارها نشان داده اند که در دفاع از قدس عزیز که بزرگترین مسئله جاری زمان نیز هست، از هیچ کمکی فروگذار نخواهند کرد.

بدون شک سرنوشت رژیم منحوس صهیونیستی جز نابودی نخواهد بود و قدس شریف آزاد خواهد گشت و بزرگداشت این روز نشان از دشمن شناسی مسلمانان دارد که بار دیگر انزجار خود را از رژیم جعلی صهیونیستی به رخ جهانیان خواهند کشید و با مشتان گره کرده فریاد مقاومت در برابر استکبار جهانی را فریاد می زنند. اين روز نشانگر اهمیت غیر قابل انکار مسئله آزادی فلسطینیان از یوغ غده سرطانی صهیونیسم و بیانگر این نکته مهم است که آزادی قدس شریف نه تنها هیچ وقت از خاطر مسلمانان فراموش نمی شود بلکه روز به روز آرمان فلسطین و فریاد مظلومیت مستضعفین، از دل ملت هایی شنیده می شود که سالها تحت سيطره یک مشت مستبد خودباخته هستند. در این روز عزیز که به حق دست یاری خداوند متعال در آن مشهود است، همه عالم نظاره گرند که حتی تشنگی و گرسنگی هم نمی تواند مانع مطالبات اسلامی و انسانی مسلمانان شود. صهیونیست غاصب باید بداند مسلمانان جهان و بویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به‌حق ملت فلسطین حمایت می‌کند.

کانون بسیج مهندسین شهرستان کازرون با اعلام آمادگی جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس ، روز قدس را نشانگر وحدت و همبستگی بین المللی مسلمانان در حمایت از حقوق قانونی و مردم فلسطین می‌داند و از همه مردم آگاه و هوشیار ایران اسلامی دعوت می‌کند مانند سال‌های گذشته، به تبعیت از رهنمودهای حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن میثاق با آرمان مقدس آزادی فلسطین و اعلام حمایت از مقاومت اسلامی عظمت و اقتدار امت اسلامی را در مقابل نظام سلطه جهانی به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم به نمایش گذارند.

/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: