شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۴۷:۱۳
کد خبر: ۱۰۶۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۸
با نزدیک شدن به روز جهانی قدس
ناحیه مقاومت بسیج سپاه خرامه با صدور بیانیه ای از اقشار مختلف مردم جهت حضور در راهپیمائی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورد.

به گزارش روابط عممی سپاه ناحیه خرامه، ناحیه مقاومت بسیج سپاه آن شهرستان طی بیانیه‌ای ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم شریف و شهید پرور شهرستان خرامه، روز جهانی قدس را نماد وحدت، مقاومت و اراده امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و مقابله با رژیم جعلی صهیونیستی تا آزادسازی قدس شریف دانست.

این بیانیه بدین شرح است:

روز جهانی قدس روز رهایی از چنگال ابرقدرتهای خونخوار جهانی و نماد عزت مستضعفین جهان است.

روز جهانی قدس نماد وحدت، مقاومت و اراده امت اسلامی و سایر آزادی خواهان جهان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین با مقابله ی با رژیم جعلی صهیونیستی تا آزادی قدس شریف و قبله اول مسلمین جهان است.

ابتکار نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط پیر فرزانه انقلاب، با گذشت 37 سال، آثار و برکات خود را در عرصه استکبارستیزی و ظرفیت‌سازی برای استیفای حقوق فلسطین که نماد تظلم خواهی جهان اسلام است، بیش از پیش آشکار ساخته است.

به‌رغم توطئه‌چینی‌ها و سناریوپردازی‌های شیطانی گوناگون نظام سلطه و صهیونیسم در مهار پیامدهای روز جهانی قدس؛ به فضل الهی هر سال شاهد گسترش ابعاد و زوایای تأثیر رستاخیز جهانی امت اسلام در حمایت از فلسطین و آرمان قدس شریف و برائت از رژیم غاصب و جلاد صهیونیستی و ماهیت پلید و ضد بشری آن هستیم.

ما بسیجیان شهرستان خرامه با تمام وجود اعلام می کنیم: تمامی تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های جبهه ضد فلسطین و مقاومت در راستای تحکیم امنیت اسرائیل و سرزمین‌سازی برای این رژیم غاصب و غده سرطانی به فضل خداوند محکوم به شکست است.

امروز رویای تشکیل "خاورمیانه بزرگ" و "اسرائیل از نیل تا فرات" رنگ باخته و تنها راهبرد موفق در حل مسأله اول جهان اسلام تمکین و تحقق راهبرد فلسطین از بحر تا نهر"، بازگشت فلسطینیان به سرزمین خود و برگزاری یک رفراندوم فراگیر و آزاد در تعیین سرنوشت کشور با اراده خود آنان است.

در پایان این بیانیه ضمن دعوت از اقشار و آحاد مختلف مردم شریف شهرستان خرامه جهت حضور گسترده، باشکوه و حماسی در راه‌پیمایی روز جهانی قدس و نمایش اراده مستحکم و تزلزل‌ ناپذیر امت اسلامی در حمایت از فلسطین و آرمان آزادی قدس، تأکید میکنیم:

جهان اسلام در این راهپیمایی بار دیگر نشان خواهند داد که نابودی "دشمن مشترک" یعنی رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی همچنان اولویت اول جهان اسلام است.

 هر گونه تلاش و طراحی از جمله "سازش" و "عادی‌سازی روابط با اسرائیل" غاصب و کودک‌ کش محکوم و یک گناه بزرگ و خطای تاریخی به شمار رفته و با حمایت از رزمندگان مقاومت اسلامی در فلسطین، لبنان، عراق، سوریه و دیگر بلاد اسلامی عزم و اراده خود را در تسریع تحقق پیش‌بینی ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله) در محو غده سرطانی اسرائیل از منطقه تا 25 سال دیگر-که دو سال آن گذشته است- نشان خواهیم داد./sa



نام:
ایمیل:
* نظر: