آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۶۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
با نامگذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان توسط رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام‌خمینی(ره) به نام روز قدس ، نور امیدی در دل تمامی مظلومین و ستمدیدگان برای آزادی قدس و انهدام کفر و شرک درخشیدن گرفت .

در این بیانیه آمده است :

امروز همه مستکبرین و در رأس آن ها شیطان بزرگ آمریکا ، تمام امکانات خود را بکار گرفته اند تا نور فزاینده اسلام را خاموش کنند . این کشورهای مستکبر هرگاه آتشی برای جنگ می افروزند خدا آن را با انصار و یاران خود خاموش می کند .

بدون تردید ترفندهای استکبار، از جمله خلف وعده ها و عهد شکنی ها، برای نفوذ در صف متحد ملت ایران و به زانو در آوردن انقلاب اسلامی و مضمحل کردن ظرفیت های عظیم آن است و در این شرایط همه آحاد ملت لازم است با هوشمندی مراقب حرکت های دشمن باشند و چون همیشه به رهبر بیدار و شجاع خود تأسی کنند و ضمن حفظ وحدت و بی اعتنایی به تفرقه افکنی های دشمن، با همدلی و بصیرت انقلابی، پیگیری آرمان های انقلاب را در تمامی عرصه ها بویژه اقتصاد مقاومتی که راه چاره قطعی مشکلات اقتصادی و رمز استقلال سرفرازانه ملت ایران است، به شکل جدی از مسئولین بخواهند. و تنها راه پیروزی مسلمین اتحاد و تلاش در مسیری است که ولی امر مسلمین جهان به عنوان یک دیدبان بصیر و آگاه به اذعان تمامی دوستان و دشمنان ، مسلمانان را به آن رهنمون می سازد .

قدس و رمضان واژه هایی هستند که همیشه در دل مسلمین جهان درخشیده و تابناکی آن با تدبیر معمار کبیر انقلاب از رمضان ۵۸ روز به روز بیشتر شده است و هیچ مکر و حیله‌ای نتوانسته و نمی تواند این اندیشه صهیونیست ستیزی آن پیر فرزانه و روز قدس را از قلوب مسلمین پاک کند.

امام‌خمینی(ره) که تلألو انقلابش در سرزمین ایران موجب شد تا نور امید در دل تمامی مظلومین و ستمدیدگان که در یوغ مستکبرین گرفتار بوده بتابد و از بهمن ۵۷ این حرکت توفنده تندیسی از مقاومت، ایستادگی و پیروزی در نظر آزادی‌خواهان به ستوه آمده از ظلم ظالمان شده و باعث شکفتن جوانه امید و  آزادی خواهی آزادگان در تمامی نقاط جهان شده است

اکنون آزادی قدس شریف مطالبه بزرگ جهان اسلام و آرمان تمامی ملت‌ها و دیگر ادیان شده است

 اکنون که این سگ نگهبان آمریکا در منطقه منزوی تر از هر زمانی شده و می کوشد تا با همراهی و هدایت گروه های تکفیری‌، سلفی‌، وهابی و داعشی با حمله به ملت ستمدیده سوریه و عراق در سکوت مجامع بین‌المللی که به دروغ خود را مدافع حقوق بشر می‌دانند صدها کودک و زن ومرد بی دفاع را به خاک و خون بکشاند.

  اگر مجامع بین المللی همچون سازمان ملل متحد که داعیه دفاع از ملت‌ها را دارد سکوت نمی‌کردند و جانیان صهیونیست را محاکمه می‌کردند شاید اکنون شاهد کشتار روزه‌داران یمنی در ماه خدا نبودیم. قطع یقین قبیله سعودی حاکم در عربستان در این جنایات تنها نبوده و حامیانی همچون آمریکای جنایتکار و اسرائیل خبیث ، این غده چرکین و سرطانی که خود نیز در نزد افکار عمومی منفورتر از گذشته شده اند آنها را همراهی می‌کنند در خلق این جنایات وحشیانه شریک اند.

به همین خاطر روز قدس تنها صحنه حمایت از ملت مظلوم فلسطین نیست بلکه نمایشی از قدرت جهان اسلام در برابر تمامی دنیای کفر و حمایتی همه‌جانبه از مظلومان و ستمدیدگان جهان است.

ملت ایران بار دیگر ضمن حضور در راهپیمایی دشمن شکن روز قدس با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل برائت خود را از جنایات این جانیان اعلام و هم‌صدا با دیگر ملت‌های مسلمان ، حمایت خود را از مظلومان بحرین ، یمن و فلسطین ابراز کنند.

به امید روزی که یوسف فاطمه(س) از پس پرده غیبت بیرون آید و پرچم آزادی‌خواهی با دستان پرکفایت رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) به صاحب اصلی آن حضرت بقیه‌الله‌الاعظم ارواحنا لمقدمه الفداء سپرده شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: