گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۰۶۸۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
حوزه شهید فهمیده سروستان:
ستواندوم پاسدار احد رضوی، مسئول سابق بسیج دانش آموزی سروستان در نامه ای به دانش آموزان بسیجی سروستان ضمن طلب حلالیت و آرزوی موفقیت از آنان خواست خود را به سلاح علم و ایمان مجهز کنند و توکل ، توسل و تلاش را سرلوحه کار خود نمایند.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس در سروستان:

ستواندوم پاسدار احد رضوی، مسئول سابق بسیج دانش آموزی سروستان در نامه ای به دانش آموزان بسیجی سروستان ضمن طلب حلالیت و آرزوی موفقیت از آنان خواست خود را به سلاح علم و ایمان مجهز کنند و توکل ، توسل و تلاش را سرلوحه کار خود نمایند.
متن کامل نامه به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام و درود بر پیامبر رحمت و خاندان مطهرش
و با سلام به شما دانش آموزان بسیجی ، امیدان آینده انقلاب اسلامی و افسران جوان جنگ نرم

در عصری زندگی می کنیم که مرز بین حق و باطل بسیار به هم نزدیک شده و عرصه های فعالیت های فرهنگی و انقلابی نیازمند افرادی شایسته با پشتوانه های فکری مبتنی بر عقاید دینی است و شما به عنوان یک دانش آموز بسیجی سخت کوش و آینده نگر ، قدم در راهی گذاشته اید که پایانش می تواند به حضور در عرصه های جدی مدیریتی میهن عزیزمان ختم شود.

فرزندان عزیز انقلاب
فراموش نکنید که آینده از آن شماست . پس از هم اکنون خود را برای جهادی فرهنگی آماده کنید و با مولایتان عهد ببندید که جهت سربازی در رکابش، خود را به رشد و تعالی معنوی نیز می رسانید.

طبق فرمایش مولا و مقتدایمان امام خامنه ای (مدظله العالی) هر کجای انقلاب اسلامی که مشغول هستید آنجا را مرکز عالم بدانید و تلاش خود را برای سربلندی ایران اسلامی به سرحد کمال برسانید.

از اینکه چند صباحی در کسوت مسئولیت بسیج دانش آموزی شهرستان سروستان خدمت گزار شما بودم، خدا را شاکرم و از همه شما دانش آموزان عزیز و فرهنگیان بزرگوار و همه همکارانم حلالیت طلبیده و سلامتی ، سربلندی و سعادتمندی شما را از خداوند منان خواستارم و برای برادر بزرگوارم جناب سروان امیری، موفقیت در این مسئولیت بزرگ را از خداوند متعال مسالت دارم.

دانش آموزان بسیجی، خود را به سلاح علم و ایمان مجهز کنید و توکل ، توسل و تلاش را سرلوحه کار خود نمایید.

یاد 36 هزار شهید دانش آموز و 32 شهید دانش آموز سروستان گرامی باد که آنها در سال های حماسه و ایثار، گوش به فرمان امامشان قدم در مسیر دفاع از دین و میهن خود گذاشتند و شما باید امروز در ادامه مسیر آنها گام بردارید با این تفاوت که در سنگر فرهنگی و علمی از آرمانهای انقلاب دفاع کنید و زمینه ساز ظهور مهدی موعود (عج) باشید.

والسلام علی من اتبع الهدی
برادرتان ستواندوم پاسدار احد رضوی
دوازدهم خردادماه نود و پنج


انتهای پیام/224224/121
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
توکل
|
Iran, Islamic Republic of
|
16:54 - 1396/04/10
0
0
سلام و خداقوت به برادر خوبم احد
خاطرات خوبی از خود به یادگار گذاشتی، شهید بشوی ان شاء الله
نام:
ایمیل:
* نظر: