آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۶۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۲
جانشین خواهر بسیج دانشجویی پیام نور شیراز:
جانشین خواهر بسیج دانشجویی پیام نور شیرازگفت: وظیفه جنبش دانشجویی در خصوص روز قدس، روشنگری است.
زهرا باقری جانشین خواهر بسیج دانشجویی پیام نور شیراز بیان داشت: مهم ترین پیامد روز قدس بلند شدن ندای حق علیه باطل(توسط بنیان گذار این روز یعنی امام ره) می باشد.

وی افزود: در عین حال که در عصر حاضر اکثرکشورهای دنیا در راستای منافع اسرائیل حرکت می کنند، اهمیت دادن مردم یک ملت به مسئله ی روز جهانی قدس سبب شده است تا این کشورها بخصوص سران اصلی آن ها، آمریکا و انگلیس همیشه ترس و واهمه ایی را با خود داشته باشند و می دانند اگر تمام دنیا خواب باشد مملکتی است که مردم آن در بزنگاه های حساس به میدان آمده و به دنیا خواهد فهماند که در مقابل هر بی عدالتی ای خواهد ایستاد.

وی تصریح کرد: وظیفه ی جنبش دانشجویی روشن کردن مردم در خصوص آزادی قدس می باشد که چرا قدس باید آزاد شود و چرا امام ره باید چنین روزی را تعیین نماید؟ این اولین و اصلی ترین وظیفه ی دانجشویی می باشد زیرا نسل های جدید ما حتما باید با این مسائل آشنا و آگاه شوند تا بتوانند در مقابل هجمه های شبهات دشمن استدلالات منطقی ای را برای رفع آن شبهات ایراد نماید از این رو است که آگاهی دادن از اصل چرایی حمایت از قدس و مردم مظلوم فلسطین از اولاترین وظایف تشکلات دانشجویی می باشد و همچنین باید طراح ایده هایی ناب و هوشمندانه برای هرچه سریع تر محو کردن اسرائیل و دولت های همسو با آن از صحنه ی روزگار باشند چرا که اگر این امور انجام نشود چه بسا آنکه آسیب خواهد دید ما خواهیم بود.

وی گفت: روز جهانی قدس می تواند بهانه ی خوبی برای شناخت افراد جویای حق در سراسر دنیا و همچنین در راستای آن  ترویج دین مبین اسلام باشد.

وی تصریح کرد: از نظر بنده فعالیت ها و تربیت نیروهای جنبش های دانشجویی نباید صرفا به ایران ختم شود بلکه باید نیروها و سربازانی را به صورت تخصصی تربیت کند و آنان را با عنوان سفیران آگاهی در سراسر دنیا پخش نماید تا این سفیران هرکدام سفیران دیگری را تربیت نمایند و همین قطره قطره، دریایی عظیم خواهد شد برای از بین بردن نه تنها اسرائیل بلکه تمامی زورگویان و باطلان دنیا و ان شاالله زمینه ساز ظهور حضرت حجت می شود و برای شروع این ایده بهترین گزینه افراد انقلابی با رشته های زبان خارجه می باشند. شاید این ایده بزرگ و آرمانی به نظر برسد اما با مدیریت و سازماندهی اساسی و منطقی، رسیدن به این آرمان دور از ذهن نخواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: