آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۶۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۴
مسئول فضای مجازی بسیج دانشجویی دانشکده کشاورزی داراب:
مسئول فضای مجازی بسیج دانشجویی دانشکده کشاورزی داراب گفت: دانشجو باید رژیم کودک کش را بشناسد و به مردم بشناساند.
رخساره مرادی مسئول فضای مجازی بسیج دانشجویی دانشکده کشاورزی داراب بیان داشت: پیام حضور مسلمانان در راهپیمایی روز قدس، تجدیدعهد برای آزادسازی فلسطین است.

وی روز جهانی قدس را روز حمایت از مردم فلسطین و مظلومین جهان دانست و حضور مردم در راهپیمایی این روز را نشانه همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و روز وحدت بین مردم ایران درمقابل دشمنان  اسلام و نظام جمهوری اسلامی ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: این جنایات خارج از تصور، واقعیت ذاتی رژیم گرگ صفت و کودک کشی است که تنها علاجش نابودی و از بین رفتن است البته تا آن هنگام، مقاومت قاطع و مسلحانه فلسطینی ها و گسترش آن به کرانه باختری، تنها راه مقابله با این رژیم وحشی است ضمن اینکه دفاع وقیحانه آمریکا و غرب از جنایات صهیونیستها باید به عنوان یک تجربه مهم، در «شناخت، نگاه و برخورد» همه ما با غرب اثر بگذارد و بفهمیم که واقعیتها و حقیقت امریکا، همین است و ملت ایران نیز روز قدس با خروش عظیم خود، نشان میدهد  که یار مظلوم و دشمن ظالم است.

وی بیان داشت: دانشجوهای عزیزمان باید رژیم  کودک کش و بی دین را بشناسند و به مردم بشناسانند و بدانند که چه طوری  مقابل این کودک کش باید ایستاد و راه چاره چه مجازی و چه درواقعیت و چه سایبری برای مقابله  به دست بیاورند.
نام:
ایمیل:
* نظر: