آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۶۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۷
مسئول تشکیلات بسیج دانشجویی پیام نور شیراز:
مسئول تشکیلات بسیج دانشجویی پیام نور شیراز گفت: هدف غایی آمریکا از تحریم سپاه، ایجاد شکاف میان امنیت و معیشت است.
امید امیدواری مسئول تشکیلات بسیج دانشجویی پیام نور شیراز بیان داشت: بر اساس سخنان رهبری معظم انقلاب برجام را نقض نمیکنیم ولی بر اساس بدقولی های طرف قرارداد باید محتاط تر عمل کنیم.از نظربنده حرکت بعدی جمهوری اسلامی باید با کمک رهنمود های مقام معظم رهبری و با بصیرت باشد.

وی اظهار داشت: این پروژه Cida هیچ معنای دیگری جز فراهم کردن شرایط یک درگیری نظامی بی‌دردسر با ایران ندارد و بخش پنجم یعنی اعمال تحریم‌های مرتبط با تروریسم علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در همین چارچوب باید تحلیل شود. هدف غایی آمریکا از تحریم سپاه، ایجاد یک شکاف میان امنیت و معیشت در ایران و تشدید این شکاف از طریق یک شبکه همکار در ایران است که «رکس تیلرسون» اخیرا از آنان به عنوان ابزارهای داخلی سرنگونی جمهوری اسلامی نام برد. کسانی که ادعا می‌کنند تحریم سیدا اقتصادی نیست، در واقع در حال ایفای نقش در این پازل هستند. تحریم سیدا علیه سپاه در واقع تعطیلی سپاه و قطع هرگونه رابطه اقتصادی و غیراقتصادی آن با هر فرد و نهادی در داخل و خارج ایران را دنبال می‌کند که نتیجه عملی آن، همچون سلاح انداختن و خارج کردن زره از تن در میانه میدان جنگ و رفتن به استقبال مرگ است!

وی تصریح کرد: شورای نظارت بر برجام موظف است گزارش رصد خود را به صورت روزانه به مجلس شورای اسلامی ارائه کند در صورتی که به گفته نمایندگان مجلس شورای اسلامی، صرفاً یک بار گزارشی غیر قابل استناد و رونوشتی ابهام‌برانگیز از برخی مفاد برجام تهیه و ارائه نموده است. دولت موظف است در صورت اعمال هرگونه تحریم جدید (به هر بهانه‌ای و به هر شکلی) از سوی طرف‌های مقابل (از جمله شیطان بزرگ امریکا) رسماً به توافقنامه برجام خاتمه داده و فعالیت‌های هسته‌ای را با همان قوت و قدرت و بلکه در مقیاسی گسترده‌تر از سر بگیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: