آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۶۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
با حضور ادوار بسیج دانشجویی و تشکل های انقلابی دانشگاهای شیراز؛
نشست سالانه انس و همدلی بچه های انقلاب با حضور ادوار بسیج دانشجویی و تشکل های ارزشی و انقلابی دانشگاه های شیراز برگزار شد.

سومین نشست سالانه انس و همدلی بچه های انقلاب با حضور ادوار بسیج دانشجویی و تشکل های ارزشی و انقلابی دانشگاه های شیراز به همت بسیج دانشجویی استان فارس در حسینیه حضرت موسی بن جعفر(ع) شیراز برگزار شد.

در این نشست اسفندیار رضایی یکی از مسئولان اسبق بسیج دانشجویی استان فارس با تاکید بر رعایت تقوی اظهار داشت: با مطالعه سرنوشت بزرگان تاریخ متوجه می شویم که برخی از آن ها به دلیل بی تقوایی مقابل پیامبر و ائمه ایستادند از این رو باید مراقب باشیم.

وی با تاکید بر حضور فعال دانشجویان به ویژه دانشجویان ارزشی و انقلابی در صحنه های دفاع از انقلاب اسلامی و همیشه در صحنه بودن آن ها افزود: برافراشتن پرچم ارزش های دینی، عدالت محوری و حمایت از محرومان از آرمان های انقلاب است که نسل جوان و دانشجویان باید برای تحقق این آرمان ها تلاش کنند.

در ادامه این برنامه سید یدالله حسینی از مسئولان سابق بسیج دانشجویی استان فارس با تاکید بر وحدت جامعه اسلامی گفت: باید در مدار جذب حداکثری حرکت کنیم.

وی بیان داشت: جبهه های انقلابی، دینی و ارزشی که با نام و نشان های مختلف مطرح هستند دور هم جمع شوند و با کمک جذب حداکثری، به تهدیدات نظام مقدس جمهوری اسلامی مقابله کنند.

اسماعیل قزل سفلی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس نیز به بیان اهداف تشکیل مجمع ادوار بسیج دانشجویی و تشکل های ارزشی و انقلابی این استان و تشکیل جلسات آن پرداخت.

در این مراسم، ادوار بسیج دانشجویی و تشکل های ارزشی و انقلابی دانشگاه های شیراز در یک نشست صمیمی به گفتگو و بیان انتقال تجربیات خود پرداختند.

در این برنامه همچنین یاد و خاطره مرحومان هادی شفیعی، حجت راعی و جواد جلال فرد از ادوار بسیج دانشجویی و تشکل های انقلابی که در سال های گذشته به رحمت ایزدی پیوسته اند گرامی داشته شد.



DSC_0572.JPG

DSC_0576.JPG

DSC_0587.JPG

DSC_0610.JPG

DSC_0641.JPG

DSC_0661.JPG

DSC_0666.JPG

DSC_0761.JPG

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: