آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۶۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
برگزاری محافل انس با قرآن متعدد درماه مبارک رمضان سال جاری با حضور پایوران و سربازان و عموم مردم توسط سپاه ناحیه فیروزآباد در محل سپاه ، بقاع متبرکه و مصلای نماز جمعه

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه فیروزآباد، در ماه مبارک رمضان ، ماه نزول قرآن محفل انس با قرآن کریم هر روز صبح با حضور فرمانده ، مسئول نمایندگی ولی فقیه ، پایوران و سربازان وظیفه در محل نماز خانه امام خامنه ای (مدظله العالی) با حضور قاریان برگزیده برگزار می گردید.

بعد از تلاوت قرآن روزهای زوج آموزشهایی پیرامون چیستی ، چرایی و چگونگی امر به معروف و نهی از منکر توسط حجت الاسلام حسن زاده مدیریت حوزه علمیه برگزار و روزهای فرد کلاس نصایح امیرالمومنین به ابوذر توسط حجت الاسلام پورغلامی و کلاس اخلاق با حضور اساتید دعوت شده از حوزه علمیه برگزار می شد .

در روزهای پنج شنبه هر هفته ماه مبارک رمضان نیز محفل انس با قرآن با حضور قاریان در یکی از امامزادگان شهرستان برگزار میگردید و در پایان جلسه تفسیر این آیات توسط اساتید حوزه بیان می شد .

در راستای نشر فرهنگ قرآنی هر جمعه قبل از خطبه های نماز جمعه محفل انس با قرآن با حضور پایوران سربازان بسیجیان و عموم مردم در مصلی نماز جمعه به صورت پر شور برگزار می شد ، که یکی از بزرگترین محافل قرآنی برگزار شده در سطح شهرستان در طول سال می باشد .

نام:
ایمیل:
* نظر: