آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۶۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۲
پیام بسیج دانشجویی کازرون به مناسبت راهپیمایی روز قدس؛
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان کازرون با صدور بیانیه ای ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم این شهرستان در راهپیمایی روز قدس، برخی توهین های صورت گرفته در این روز به رئیس جمهور را محکوم کردند.
به گزارش "تنویر" شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان کازرون با صدور بیانیه ای ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم این شهرستان در راهپیمایی روز قدس، برخی توهین های صورت گرفته در این روز به رئیس جمهور را محکوم کردند.

متن این بیانیه بدین شرح است:

حضور پرشکوه و مقتدرانه آحاد ملت ایران در راهپیمایی روز قدس همراه با سایر مردم آزادیخواه جهان، بار دیگر نشان داد که مسئله فلسطین موضوع اول جهان اسلام می باشد و این موضوع از جهان اسلام فراتر رفته است و تمامی آزادیخواهان جهان را در برگرفته است و ملت های آزادیخواه جهان تا آزادی کامل فلسطین از دست سگ هار منطقه یعنی رژیم غاصب صهیونیستی از پای نخواهند نشست.

بسیج دانشجویی دانشگاههای کازرون ضمن تشکر از حضور آحاد مردم در راهپیمایی روز قدس با زبان روزه در گرمای تابستان، نکاتی را به عرض ملت و مسئولین می رساند:

1- مردم دیروز با حضور گسترده در خیابان‌ها نشان دادند آرمان امام خمینی(ره) در آزادی قدس همچنان زنده است و ملت هوشیار و بیدار ایران تا محو اسرائیل ایستاده‌اند.

2- شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس امسال ضمن حمایت از حمله موشکی سپاه به مواضع داعش نسبت به هر گونه ترقه‌بازی از سوی گروهک تروریستی علیه امت حزب‌الله خط و نشان کشیدند و به طرف‌های غربی و عمال داخلی آنان که به دنبال برجام منطقه‌ای و تحدید توان موشکی کشورمان هستند، تاکید کردند نخواهند گذاشت توانمندی‌های دفاعی کشور سرنوشت برنامه هسته‌ای را پیدا کند.

3-حضور مردم در این راهپیمایی نشان داد که مردم با وجود مشکلات فراوان، پای آرمانهای انقلاب و امام راحل ایستاده اند و هیچ فشاری این ملت را به زانو درنخواهد اورد و روز به روز محکم تر و استوارتر مسیر را ادامه خواهند داد.

4- مسئولین بدانند ملت ایران نشان داد که همچنان آمریکا را شیطان بزرگ می داند که روز به روز دیوار بی اعتمادی مردم نسبت به آنان بزرگ تر شده است و این بی اعتمادی برپایه منطق و تجربه تاریخی استوار است که تحریم های ظالمانه اخیر آنان که ناقض روح و جسم برجام بود نشان دیگری از بدعهدی دولتمردان آمریکا می باشد.

5- مسئولین بدانند ملت بزرگ ایران خواستار اقدام مناسب توسط دولتمردان و همچنین هیات نظارت بر اجرای صحیح برجام هستند به گونه ای که عزت آنان بیشتر ای این خدشه دار نشود.

6- از تمامی نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج که امنیت کامل را در کشور بویژه در راهپیمایی روز قدس فراهم کردند تشکر می کنیم و از مسئولین می خواهیم تمامی حمایت های مادی و معنوی را از نیروهای مسلح جهت تامین امنیت کشور اتخاذ نمایند و از صحبت هایی که به اقتدار ملی خدشه می زند پرهیز نمایند.

6- دولتمردان محترم تلاش کنند تا با حفظ وحدت و عدم ایجاد دوقطبی، تمام توان و نیروی خود را جهت خدمت به مردم صرف نمایند.

7- شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کازرون ضمن محکوم کردن برخی توهین های صورت گرفته در راهپیمایی روز قدس به رئیس جمهور، از مسئولان مرتبط می خواهد تا با برخورد مناسب با چنین افرادی که دنبال ایجاد اختلاف در بین مردم و مسئولین هستند و در دولت های مختلف هم به چنین اقداماتی دست زده اند، مانع تکرار این اقدامات گردند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان کازرون- سوم تیرماه 1396

نام:
ایمیل:
* نظر: