آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۷۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس:
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس با اشاره به اصطلاح بار مبنا در نیروهای مسلح گفت: ماه مبارک رمضان بار مبنایی برای استمرار حرکت معنوی، الهی و انقلابی درطول سال است.

سرهنگ پاسدار سعید کوشکی جهرمی در آیین اختتامیه برنامه های ماه مبارک رمضان در نواحی بسیج دانشجویی و سپاه عشایر استان فارس اظهار داشت: ماه مبارک رمضان قله برافراشته ای از فضیلت ها را در انسان زنده می کند.

وی با اشاره به اصطلاح بار مبنا در نیروهای مسلح افزود: ماه مبارک رمضان بار مبنایی برای استمرار حرکت معنوی، الهی و انقلابی درطول سال است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه آمادگی روحی و معنوی به انسان قدرت و قوت می دهد اضافه کرد: برای دفاع از ارزش های الهی و انقلاب اسلامی آمادگی روحی و معنوی لازم است.

کوشکی جهرمی با بیان اینکه برای جریان سازی و زمینه سازی ظهور، عبادت خداوند متعال و معنویت لازم است ادامه داد: غفلت از بعد معنوی موجب فروریختن می شود و ریشه قدرت، قوت و اقتدار ما نیز عمل معنوی صحیح است.

وی با اشاره به رشادت های شهدا، جانبازان و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: در جنگ تحمیلی معنویت رزمندگان ما، آن ها را از دشمن متمایز و سفره معنوی جنگ، ملت ایران را در مقابل دشمن پیروز کرد و موجب شد که دفاع مقدس ارزشمند باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس اضافه کرد: اعتلای معنوی نظام جمهوری اسلامی موجب شده است که ملت ایران در مقابل دشمنان مقاومت و ایستادگی کنند.

کوشکی جهرمی با تاکید بر ارتباط با قرآن، اهل بیت(ع) و توجه به معنای آیات قرآن گفت: نیروهای مسلح باید تربیت شده ترین افراد در محضر قرآن و تعالیم اسلامی باشند.

وی با بیان اینکه دشمن دست از توطئه برنمی دارد و کارش دشمنی است افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی به فضل الهی مستقر بوده و استمرار دارد.

رئیس شورای تربیت و تعالی سپاه فجر استان فارس با اشاره به توطئه های دشمنان خاطرنشان کرد: ما به عنوان حافظان انقلاب نباید در حاشیه سازی ها درگیر شویم چراکه سپاه سرباز نظام، ولایت و مردم است.

کوشکی جهرمی با تاکید بر همراهی با امام و رهبری معظم بیان کرد: دشمن می خواهد در کشور ایجاد ناامنی کند و ثبات امنیت را از بین ببرد از این رو باید محکم، مقاوم و با چشمانی باز آماده خدمت بیش از پیش به نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

در این مراسم که با جزء خوانی قرآن و قرائت دعای وداع با ماه مبارک رمضان همراه بود، از کارکنان پایور و وظیفه نواحی بسیج دانشجویی و سپاه عشایر استان فارس که در برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان این نواحی فعال بودند، تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: