پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۲۵:۲۴
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۱۰۷۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۸
عید سعید و خجسته فطر، موسم شادمانی و عید عاشقانی است که در بهار قرآن با قلوبی مملو از خضوع و عشق، نغمه عبودیت سر داده اند.
به گزارش بسیج مهندسین فارس:به مناسبت حلول ماه شوال و عید سعید فطر، مهندس محمدجعفر شفیعی مسئول بسیج مهندسین شهرستان کازرون پیام تبریکی را صادر نمودند.

متن پیام به شرح زیر است:

اللهم اهل الکبریاء والعظمه واهل الجود والجبروت 
عیدفطر، عید فطرت های روشنی است که پس از گذشت ماه مبارک رمضان در نخستین روز ماه شوال اجر و پاداش خود را تنها در قرب الهی جستجو می کنند. روزی است که انسان به فطرت پاک خود باز می‏گردد و به شکرانه این نعمت بزرگ و بیکران، به ستایش باریتعالی پرداخته و زنگار گناه را از آینه روشن قلب وجان می زداید.

عید فطر در حقیقت روزی است که در آن پیروزی فطرت بر نفس را باید جشن گرفت. عید فطر روز شکر به درگاه الهی هست به خاطر آنکه در ضیافت خویش ما را به مهمانی فرا خواند.عید فطر روز تولد دوباره انسان و فصل تازه شکفتن ایمان در روح و جان های پاک و بیدار است. چه زیباست صدای گام های بندگان خدا به شوق آراستن صفوف نماز و اظهار بندگی به درگاه حق در روزی که خداوند آن را از میان دیگر روزهای خویش برگزیده تا در این عید بزرگ شکوه اطاعت و بندگی را به نمایش بگذارند.

آری، عید سعید و خجسته فطر، موسم شادمانی و عید عاشقانی است که در بهار قرآن با قلوبی مملو از خضوع و عشق، نغمه عبودیت سر داده، هر روز را در انتظار لحظات روحانی و مقدس افطار و هر شب را به شوق برخورداری از فیض سحر به پایان رسانده و خلوتی خالصانه و صادقانه با خدای خود برپا کردند. فطر، چیدن میوه هایی است که از فطرت می جوشد. فطر، سپاس نعمتی است که در رمضان نازل شده است. فطر، عید خداجویی و خداترسی و خداپرستی است. عید فطر، روزی است که فطرت آدمی به واسطه سی روز اخلاص، شکوفا شده و به معطر کردن فضای زندگی انسان می پردازد.

اینجانب با تقدیر و تشکر از حضور حماسی و پرشور جامعه بسیج مهندسین شهرستان کازرون که همراه و همگام با مسلمانان سراسر جهان یوم الله قدس را گرامی داشتند و همچنین ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در ماه مبارک رمضان و تبریک عیدسعیدفطر، روز فتح و پیروزی در جهاد اكبر و بازگشت دوباره به فطرت انسانی را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عجمقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مهندسین مؤمن و ولایتمدار، از خداوند قادر متعال، رستگاری، عزت و کرامت و صحت و عافیت همگان را مسئلت می نمایم. امید است که در سایه الطاف الهی سربلند و پیروز باشید.

نام:
ایمیل:
* نظر: