پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۲۵:۳۵
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۱۰۷۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
همه ساله مسلمانان سراسر جهان روز عید فطر را بسیار باشکوه و پر از شادی و شعف برگزار می کنند که عکاسان جهان تصاویر زیبای آن را به تصویر کشیدند.
به گزارش بسیج مهندسین فارس به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان؛ ماه عبادت، نزول قرآن، ذکرخدا و روز‌های طلایی و پر خیر و برکت ماه مبارک رمضان با رویت هلال ماه شوال به پایان می‌رسد و بار دیگر عطر دل‌انگیز و روشنی دل‌ها به نور ایمان در فضا کوچه و شهر پیچیده است.

با پایان ماه رمضان نجوای عارفانه اللهم اهل الکبریا و الاعظمه در قنوت نماز عید فطر درسراسر جهان طنین انداز می‌شود و عطر نزول ملائک بر سجاده نمازگذاران به مشام رسد، مسلمانان در روز عید فطر، روز بازگشت به فطرت الهی با شادی و شعف در انتظار اعطای پاداش یک ماه بندگی، صبر و مبارزه با نفس از پرودگار رحیم و رحمان هستند.

عید فطر، عید عزت موحدان وعظمت خداجویان، عزت و پایداری و صلح و مهرورزی است، روزی که در آن تعاون و نوع دوستی و پیام پیامبر مهربانی و رحمه اللعالمین محمد (صل الله علیه و آله و سلم) به گوش جهانیان می‌رسد.

یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون مسلمان در جهان هر سال در صفوف نماز عید فطر با آرزوی چشیدن شکوفه های ایمان کنار هم می ایستند و پس از آن در کنار هم این روز را باشکوه جشن می‌گیرند دربسیاری از کشور‌ها عید فطر به عنوان تعطیلات ملی و مهمترین روز سال محسوب می‌شود.

مسلمانان در کشور‌های مختلف جهان آداب و سنن مختلفی داشته و غذا‌های مخصوص به خود را میل می‌کنند. در اینجا تصاویری زیبا و پر از شعف وشادی در دل‌های مسلمانان را ازقاب دوربین عکاسان در کشور‌های مختلف جهان مشاهده می‌کنید.

----------

 ----------

----------

----------

----------

----------

----------

----------

 

---------- 

----------

 ----------

----------

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: