پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۱۷:۰۳
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۱۰۷۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۶
پیام تبریک:
به مناسبت فرا رسیدن عید فطر،ریاست سازمان بسیج مهندسین صنعتی و عمران و معماری فارس پیام تبریک این روز فرخنده را اعلام کردند.
به گزارش بسیج مهندسین فارس:به مناسبت فرا رسید عید بزرگ مسلمانان "ریاست بسیج مهندسین صنعتی و عمران و معماری فارس" پیام تهنیتی را بدین شرح اعلام نمودند.

بسم الله الرحمن الرحيم

 

اَللّهُمَّ اَهْلَ الْکِبْرِیاَّءِ وَالْعَظَمَةِ وَاَهْلَ الْجُودِ وَالْجَبَرُوتِ وَاَهْلَ الْعَفْوِ وَالرَّحْمَةِ وَاَهْلَ التَّقْوى وَالْمَغْفِرَةِ ...

حضرت علی (ع):

 

ای مردم! این روز شما، روزی است که نیکوکاران در آن پاداش می‌گیرند و زیانکاران و تبهکاران در آن مایوس و ناامید می‌گردند

عید فطر، عید پایان یافتن رمضا، عید بر آمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش است. فطر شادی بر رفتن رمضان نیست، بر آمدن روز نو، روزی نو و انسانی نو است. بناست که رمضان با سحرهاوافطارهایش، با شبهای قدر و مناجاتهایش از ما آدمی دیگر بسازد.

خداوندا تو را شاکریم که یک ماه میهمان تو بودیم  واین اجازه را بما دادی تاسحرها عاشقانه با تو سخن گوئیم.رمضان ماه دلدادگی به پروردگار، ماه ضیافت الهی، ماه انس با قرآن و ماه رحمت و مغفرت به پایان رسید و اینک با دلهایی مالامال از عشق و محبت و با آرزوی اینکه طاعات و عباداتمان مقبول درگاه خداوند قرار گرفته باشد و بهره کافی را از این ماه پرخیر و برکت برده باشیم  به پیشواز ماه نو می رویم.

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبريك عيد بزرگ سعيد فطر به جامعه مهندسین واعضاء فرهیخته بسیج مهندسین فارس، از خداوند متعال، رستگاري و عزت و كرامت همگان رامسئلت می نمایم و اميدوارم كه با بهره‌گيري از توفيقات ماه مبارك رمضان و با انگيزه‌اي پورشورتر و همتي والاتر، جمهوری اسلامی را  در مسير اعتلا و نيل به آرمان‌هاي بلندش بيش از پيش ياري رسان باشید.

ریاست بسیج مهندسین صنعت و عمران و معماری استان فارس

/224224

 

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: