پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۰۶:۱۰
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۷۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۵
فرمانده گردان 401 امام حسین(ع) جهرم:
اسماعیلی: در راستای همکاری و ایجاد امنیت سطح شهر در ایام ماه مبارک رمضان ۳۵۰ نیروی آموزش دیده و ویژه گردان جهت حفاظت شهرستان و مقابله با هرگونه تهدید گروهک‌های معاند نظام و اسلام انجام مامویت کرده‌اند.
بسیجیان نقش موثری در تامین امنیت دارندبه گزارش تنویر جهرم، غلامرضا اسماعیلی فرمانده گردان 401 امام حسین(ع) جهرم در مصاحبه با خبرنگار ما از فعالیت های آن گردان در زمینه تامین امنیت می گوید.


لطفا نحوه شکل گیری گردان امام حسین(ع) را بیان کنید؟
گردان 401 ابوذر (امام حسین(ع))، در راستای تقویت بنیه دفاع مردمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شکل گرفته و این تفکر یادگار گردان‌های رزمی بسیج 8 سال دفاع قدس می‌باشد که به حق، سرنوشت جنگ را رقم زدند.

بسیجیان از چه خصوصیت‌های بارزی برخوردارند؟
خلوص، فداکاری و ایثار بسیجیان در طول انقلاب اسلامی بر همگان آشکار است و حتی دشمن نیز به آن اقرار داشته است.

درباره فعالیت‌‌های بسیجیان این گردان توضیح دهید.
نیروهای این گردان در راستای ماموریت‌های دفاعی خود در جنوب شرق کشور، شمال غرب و دفاع از حرم عقیله بنی هاشم تلاش مستمر داشته و دارد. با توجه به راه اندازی قرارگاه امام حسین شهرستان و همکاری های دلسوزانه فرمانده ناحیه جهرم جناب سرهنگ شادمند که خود به حق از یادگاران دفاع مقدس و فرماندهان این قرارگاه می‌باشد، این گردان دارای توان رزمی بالایی است و آمادگی انجام ماموریت‌های امنیتی و دفاعی بنا به دستور را دارد.

آیا گردان امام حسین(ع) در زمینه تامین امنیت در سطح شهرستان نیز فعالیتی داشته است؟
در راستای همکاری و ایجاد امنیت سطح شهر در ایام ماه مبارک رمضان ۳۵۰ نیروی آموزش دیده و ویژه گردان جهت حفاظت شهرستان و مقابله با هرگونه تهدید گروهک‌های معاند نظام و اسلام انجام مامویت کرده‌اند.
در سطح شهرستان توان مردم یاری این گردان برای همه شهود و عملا در سیلاب سال گذشته این حقیقت بر همگان آشکار و زحمات نیروهای بسیجی و پایدار این گردان مورد تقدیر و تشکر آحاد مردم قرار گرفت.

آیا برنامه‌ای برای جذب بسیجیان دارید؟
بله، بدینوسیله از کلیه بسیجیان علاقمند و دارای شرایط، جهت عضویت دعوت می‌کنیم.

در پایان از زحمات و ابراز محبت‌های فرمانده محترم ناحیه، فرمانده محترم لشکر علیاتی 19 فجر کمال شکر و قدردانی را دارم.
نام:
ایمیل:
* نظر: