پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۵۲:۳۶
کد خبر: ۱۰۷۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
به همت حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری شیراز :
مدیران، پرسنل بسیجی شهرداری و مهندس گل کاری جانشین فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت و توسط این حوزه مقاومت غرفه فرهنگی در مسیر راهپیمایی برگزار شد .
تجمع و راهپیمایی مدیران و پرسنل بسیجی شهرداری شیراز با حضور مهندس گل کاری جانشین فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری، در روز جهانی قدس در مورخه جمعه 02/04/96، از میدان امام حسین (ع) به سمت مصلای نماز جمعه، انجام شد. سازمان ها و شهرداری های مناطق در طول مسیر با توزیع پرچم، پلاکارد و ... ، از کلیه راهپیمایان استقبال نمودند.
به همت قسمت فرهنگی حوزه، غرفه ای جهت استقبال از کودکانی که همراه والدین خود در مراسم راهپیمایی شرکت کردند، بر پا گردید. که در این غرفه ضمن به وجود آوردن فضایی صمیمی جهت ارتباط هرچه بهتر و بیشتر مردم با بسیج، کودکان نیز تصورات ذهنی خود را از این مراسم و اهداف روز قدس، در قالب نقاشی به تصویر کشیدند. در این غرفه نیز پرچم ایران بر روی صورت کودکان، نقاشی و گریم شد. ضمنا تعداد 1000 پرچم ایران، بین مردم توزیع گردید.
به منظور فضاسازی خیابان های منتهی به مسیر راهپیمایی، بنرهایی با محتوای روز جهانی قدس، تهیه و نصب گردید و پرچم آمریکا و رژیم اشغالگر قدس، در سطح خیابان پیروزی به منظور عبور راهپیمایان از روی آن و ابراز تنفر از استکبار جهانی، توسط حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری شیراز، مسطح گردید.



نام:
ایمیل:
* نظر: