جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۴۹:۰۳
کد خبر: ۱۰۷۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵
دبیر قرارگاه امربه معروف و نهی ازمنکر ناحیه احمدبن موسی (ع) خبر داد:
سرگرد حسینی در مصاحبه با خبرنگار تنویر حوزه مقاومت بسیج قدس به اقدامات قرارگاه امربه معروف و نهی از منکر ناحیه در طول ماه مبارک رمضان اشاره نمود.
سرگرد حسینی در مصاحبه با خبرنگار تنویر حوزه مقاومت بسیج قدس به اقدامات قرارگاه امربه معروف و نهی از منکر ناحیه در طول ماه مبارک رمضان  اشاره نمود.
دبیر قرارگاه امربه معروف و نهی ازمنکر ناحیه احمدبن موسی (ع) ضمن تبریک عید سعید فطر افزود با الطاف  و با عنایت خاص و توجه ویژه آقا حضرت ولی عصر (عج) در ایام ماه ضیافت الله رمضان الکریم  ماموریت  پیشگیری و مبارزه با روزه خواری  و هنجار شکنی  و حفظ حرمت این ماه  و روزه داران  عزیز به نحو احسن انجام پذیرفت.
 در این خصوص جلسات متعددی  در سطح ناحیه  بنا به پیشنهاد فرمانده محترم قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر و با حضور ایشان  و فرماندهان حوزه های مقاومت ،دبیران و سرشبکه های حوزه برگزار گردید.
همچنین جلسات هماهنگی و تعامل خوب و موثری  با حضور معاونین محترم دادستان عمومی و انقلاب شیراز،سردار فرماندهی محترم انتظامی استان فارس،امام جمعه موقت شیراز  حجت الاسلام رضوی اردکانی و امام جمعه موقت شیراز حجت الاسلام مرادی،قاضی محترم شعبه ویژه روزه خواری  و سایر دستگاههای همکار فرهنگی و امنیتی و روءسای کلانتری ها برگزار گردید.
سرگرد حسینی گفت در اینجا جا دارد به نوبه خودم از همکاری سازنده  کلیه عزیزان ذکرشده در طول این مدت و زحمات شبانه روزی همکاران خودم در مجموعه حوزه های مقاومت بسیج و بسیجیان ارزشمند و همیشه در صحنه و ولایتمدار شرق شیراز تقدیر و تشکر کنم
ناحیه مقاومت بسیج احمدبن موسی (ع)  شیراز هرروز  با حضور تعداد 15 اکیپ گشت  از آمرین به معروف و ناهیان از منکر و پنج اکیپ از ضابطین اجرای ماموریت نموده و ضمن رعایت کلیه نکات و اخلاق مداری و بایک برخورد مناسب و نیکو ضمن تذکر لسانی  این واجب فراموش شده را احیاء نمودند.
در این میان  بعضا به برخی  بیرون برها ،قهوه خانه ها و...تذکرات لازم داده شده  که مردم خوب و متدین و مومن ما با درک فضائل ماه مبارک رمضان همکاری بسیار شایسته ای با اکیپ های ما داشتند.
در آخردبیر امربه معروف و نهی از منکر ناحیه مقاومت بسیج احمدبن موسی (ع) گزارشی آماری از اقدامات این ستاد را عنوان نمود که بنا بر این گزارش : تذکر به عابران پیاده 1871،تعهد کتبی از عابرین 21،تذکر به اماکن 187،تعهد از اماکن 156 مورد،تذکر خودرویی :195،تذکر بدحجابی :282،تذکر کشف حجاب :112 ،پلمپ اماکن 8 مورد  بوده است.
حسینی با تأکید بر اینکه امر به معروف باید در جامعه موثر و مشخص باشد، افزود افراد ی که از جامعه در سرنوشت خود هیچ مشارکتی ندارند و انسانی که در سرنوشت خود دخالتی ندارد از بدبخت ترین افراد است.
رمز حیات اجتماعی در امر به معروف و نهی از منکر است و ما به عنوان سربازان گوش به فرمان ولایت باید وظیفه شناس و موقعیت شناس باشیم ان شاء الله.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: