کد خبر: ۱۰۷۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
اخبار کوتاه
اخبار زیر اخباری کوتاه هستند که جزء اخبار پربازدید در سایتهای خبری بوده اند

 
محسن رفیقدوست در گفت وگو با روزنامه سیاست روز درباره حاشيه‌هاي شایعه خانه عفاف کرج که زيرمجموعه بنياد نور بود گفت: آن مرکز زيرمجموعه بنياد نور نبود. ما الان هم مؤسسه‌اي داريم به نام بنياد حمايت و هدايت اسلامي که اتفاقا در پرديس هم ساختمان بزرگي ساخته‌ايم که انشاءالله براي نگهداري و اصلاح دختران ناهنجار امسال به بهره‌برداري مي‌رسد. يک موقعي شعبه‌اي را در کرج ايجاد کرديم که بعد از مدتي تعطيل شد. عده‌اي در کرج يک مؤسسه‌اي ديگر را درست کردند. ماجرا از اين قرار بود که يک دختري را خاله‌اش تحويل آن مرکز مي‌دهد. آن مرکز بدي نبود و البته هيچ ارتباطي با بنياد نور ما نداشته است. پدر دختر از خارج آمده و مي‌رود آنجا دخترش را ببيند، مي‌گويند خانمي با اين مشخصات او را آورده است او هم با آشنايي که در قوه‌قضائيه داشته آن جنجال را به پا مي‌کند. اين امر هيچ ارتباطي به ما نداشت. افراد اين مؤسسه هم بازداشت شدند و بعد تبرئه شدند. ما الان در زاهدان شعبه داريم. دختراني که پدر يا مادر يا هر دوي آنها اعدام شده‌اند را نگهداري مي‌کنيم و قاليبافي ياد مي‌دهيم تا تشکيل زندگي بدهند.

احتمال اخراج قطر از شورای همکاری خلیج فارس

عمر غبش، سفیر امارات در روسیه گفت: خراج قطر از شورای همکاری خلیج فارس که از آن به عنوان یک تحریم احتمالی یاد می‌شود تنها گزینه موجود نیست. اگر قطر نخواهد خواسته‌های ما را نپذیرد باید از این کشور خداحافظی کرد و گفت که ما دیگر به شما در چادرمان احتیاج نخواهیم داشت. ایسنا این خبر را منتشر کرد.

پاسخ آموزش و پرورش به برگزاری مجدد امتحانات نهایی

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش درباره بررسی‌های انجام شده پیرامون لورفتن سؤالات واقعی امتحانات دروسی چون زبان فارسی و عربی در چندین مدرسه پیش از شروع امتحان و احتمال برگزاری مجدد امتحان نهایی گفت: سؤالات واقعی که به صورت محدود در فضای مجازی منتشر شد، درست در زمانی رخ داد که دانش آموزان سرجلسه امتحان بودند و از نظر ما تأثیری روی روند کلی امتحان نداشته و امکان سوءاستفاده از اینها 10 دقیقه قبل از شروع امتحان وجود نداشته است. افرادی که توسط پلیس دستگیر شده‌اند سوالات جعلی به مردم می‌فروختند و کلاهبردار بودند و اگر دانش آموز مال باخته‌ای وجود دارد که پول داده باید شکایت کند. ما به لحاظ حقوقی شاکی کلاهبرداران نیستیم، زیرا سؤالات واقعی ما را نفروختند بلکه اقدام به جعل کرده‌اند و مالباختگان باید مراجعه کنند و پیگیر حقشان شوند. عصر ایران این خبر را منتشر کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر: