آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۷۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس:
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: آتش به اختیار یعنی یک دانشجوی جوان مومن و انقلابی نقش خود را در هندسه نظام اسلامی پیدا و با فکر و عقلانیت انقلابی عمل کند.

اسماعیل قزل سفلی در مراسم تودیع و معارفه مسئولان پیشین و جدید بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار داشت: در مجموعه بسیج تودیع معنا ندارد و فقط تحویل پرچم خدمت از شخصی به شخص دیگر است.

وی با بیان اینکه در مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز انس و همدلی قابل تحسینی  بین نیروها وجود دارد و بسیج نقش چتر و برادر بزرگتر برای سایر تشکل ها داشته است، از عملکرد این تشکل دانشجویی ابراز رضایت کرد و گفت: باید نقاط مثبت تشکیلات را قوت بخشید و آماده خدمت به کشور، نظام و انقلاب اسلامی بود.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس با تاکید بر گسترده تر کردن چتر بسیج، نگاه حداکثری و تقویت کار جمعی اضافه کرد: برای رسیدن به تشکیلاتی تربیتی در راستای تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی باید تلاش کرد.

قزل سفلی با بیان اینکه درمواجهه با مسائل مختلف باید تخصصی و با رویکرد علمی برخورد شود، بر گفتمان سازی، جریان سازی، نقد مدیریتی و مطالبه گری سازنده و تخصصی تاکید و تصریح کرد: تلاش برای اعتلای بسیج دانشجویی، رسیدن به اهداف انقلابی و همراهی برای کمک به سایر تشکل های انقلابی و ارزشی از وظایف نیروهای انقلابی است.

وی با بیان اینکه پیگیری بیانات و مطالبات رهبرمعظم انقلاب در اولویت قرار دارد، افزود: آتش به اختیار یعنی یک دانشجوی جوان مومن و انقلابی نقش خود را در هندسه نظام اسلامی پیدا و با فکر و عقلانیت انقلابی عمل کند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با تقدیر و تشکر از مجموعه مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و ریاست این دانشگاه، بر استفاده از این ظرفیت خوب و قابل ارزشمند تاکید کرد.

در این جلسه دکتر محمدهادی ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تقدیر و تشکر از مجموعه بسیج دانشجویی این دانشگاه، به دعای امام سجاد(ع) درصحیفه سجادیه اشاره کرد و با تاکید بر تلاش بی وقفه در راستای کار تشکیلاتی مناسب و اثرگذار گفت: برای مقابله با انقلاب های فکری باید مطالعه کرد و پاسخ های منطقی در مقابل سوالات و شبهات داشت.

وی با اشاره به وجود نگرانی دانشجویان برای آینده شغلی خود، بر ورود بسیج دانشجویی به عرصه کارآفرینی برای رشته های مختلف در دانشگاه علوم پزشکی تاکید کرد و بیان داشت: دانشگاه نیز در این راستا کمک می کند و شما عزیزان نیز با همفکری و هم اندیشی دانشجویان برای ایجاد امید در دانشگاه و دانشجویان تلاش کنید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه با تاکید بر داشتن چشمان بینا برای دیدن توانمندی ها، از حمایت از افراد متخصص، متعهد، مومن و معتقد خبر داد و تصریح کرد:  دانشجویان به افراد و اساتیدی که در مقابل این انقلاب شبهه پراکنی می کنند تذکر دهند چراکه اساتید همه وجودشان مدیون انقلاب هستند.

ایمانیه با تاکید بر حضور پررنگ برای خدمت رسانی به مردم، به برنامه ریزی برای سازندگی در تابستان اشاره کرد و گفت: فعالیت در شرکت های دانش بنیان راه را برای دانشجویان بازمی کند از این رو هم اکنون باید وارد عرصه های مختلف شوید تا بتوانید در آینده شرکت ها را مستقل اداره کنید.

وی از اجرای غربالگری دیابت و قند خون برای افراد بالای 30 سال در استان فارس خبر داد و از همکاری دانشجویان بسیجی در اجرای این طرح استقبال کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به شخصیت و ویژگی های شهید فقیهی گفت: درکتاب خاطرات این شهید بزرگوار نوشته شده که ایشان ساعت های زیادی بی وقفه در اتاق عمل مشغول به عمل مجروحان جنگ تحمیلی بودند تا زمانی بیهوده تلف نشود، از این رو باید به عنوان یک الگو برای همه ما باشد.

در پایان این مراسم از محمد کیانی مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تقدیر و امیرحسین محسن زاده به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی این دانشگاه معرفی شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: