کد خبر: ۱۰۷۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
باحضور دانشجویان جهادگر در روستای کنده‌ای
آیین افتتاحیه مرحله اول اردوی جهادی بسیج دانشجویی شهرستان کازرون در روستای کنده‌ای از توابع بخش کوهمره نودان برگزار شد.
به گزارش تنویر، آیین افتتاحیه مرحله اول اردوی جهادی بسیج دانشجویی شهرستان کازرون در روستای کنده‌ای از توابع بخش کوهمره نودان برگزار شد.

 

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کازرون در این آیین با بیان اینکه دانشجویان جهادگر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کازرون در این روستا حضور یافته اند تا ساخته شوند، اظهار داشت: این اردو با حضور خواهران و برادران گروه جهادی دکتر شهید علی‌اکبر پیرویان به مدت ۱۰ روز در روستای کنده ای برگزار می شود.

 

آیین افتتاحیه اردو جهادی بسیج دانشجویی کازرون در روستای کنده ای

 

محسن رحمانی با بیان اینکه دانشجویان در این اردو در عرصه های مختلفی به فعالیت و خدمت‌رسانی خواهند پرداخت، گفت: عرصه های خدمت‌رسانی دانشجویان در این مدت شامل برنامه های فرهنگی-ورزشی، آموزشی، علمی، عمرانی، اقتصاد مقاومتی، کارگاه‌های سبک زندگی و مشاوره، ویزیت صلواتی پزشک عمومی، کارگاه بهداشت زنان و کودکان، آموزش امداد و نجات، معاینه دام و طیور و ... است.

 

وی بیان داشت: بر اساس هماهنگی های صورت‌گرفته در یکی از روزهای حضور دانشجویان در روستا، برنامه "میزخدمت" با حضور برخی از مسئولان و مدیران شهرستان برگزار می‌شود تا مردم بدون واسطه و به صورت مستقیم مسائل و مشکلات خود را با آن‌ها در میان بگذارند.

 

گفتنی است گروه جهاوی دکتر شهید علی اکبر پیرویان بسیج دانشجویی شهرستان کازرون به مدت ۱۰ روز در روستای کنده ای به خدمت رسانی در عرصه های مختلف خواهد پرداخت.

نام:
ایمیل:
* نظر: