چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۴۴:۰۷
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۷۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
سرهنگ شادمند در دیدار ریاست دادگاه شهرستان جهرم مطرح کرد:
جمعی از پرسنل سپاه جهرم به مناسبت هفته قوه قضائیه با ریاست دادگاه و دادستان آن شهرستان دیدار کردند.
به گزارش تنویر جهرم به مناسبت هفته قوه قضائیه، فرماندهی و جمعی از کارکنان سپاه جهرم با محمد اسمی ریاست دادگاه و احمد برومندی دادستان شهرستان جهرم دیدار و ضمن عرض تبریک از زحمات ایشان قدردانی نمودند.

سرهنگ محمد صادق شادمند فرمانده سپاه جهرم در این دیدار، آمادگی سپاه و بسیج شهرستان جهرم جهت همکاری با قوه قضائیه و کمک به پیشگیری از وقوع جرائم عمومی و اجتماعی با ایجاد بستر آگاه سازی مردم و آشنائی خانواده ها با اینگونه جرائم را، اعلام داشت.

فرمانده سپاه جهرم اظهار داشت: می توان با آموزش موضوعات مختلف عدالت اجتماعی و فعالیتهای قوه قضائیه در کتب آموزشی مدارس سطح آگاهی های عمومی را در این زمینه بالا برد.

محمد اسمی ریاست دادگاه جهرم نیز در این دیدار از جمله دغدغه های کاری خود را کاستن از آسیبهای اجتماعی و معضلاتی مانند طلاق در روابط خانوادگی عنوان نمود.

وی افزود: قوه قضائیه و سپاه پاسداران به عنوان مجموعه های ولایت محسوب می شوند که در راستای حفظ دین و انقلاب تلاش می کنند و در این راستا باید تقویت شوند.

احمد برومندی دادستان شهرستان جهرم نیز با بیان فراگیر شدن فضای مجازی و آسیبهای آن علی الخصوص در دانش آموزان، درخواست نمود که برای پیشگیری و کم شدن این آسیبها و همچنین مباحث مربوط به رعایت حجاب و عفاف در سطح اجتماع علی الخصوص بازار و اماکن عمومی مانند پارکها و ... چاره اندیشی شود.

در پایان این دیدار صمیمی فرمانده سپاه شهرستان جهرم با اهداء قاب و لوح یادبودی از زحمات محمد اسمی و احمد برومندی و همچنین مجموعه کارکنان دادگستری تقدیر و تشکر نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر: