گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۰۷۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳
سرهنگ دوم پاسدار عبدالغفار آئینی مسئول سابق بسیج دانشجویی شهرستان مرودشت، به عنوان مسئول علمی سازمان بسیج دانش آموزی فارس معرفی شد.

به گزارش خبرنگار bdfars.ir سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس، در یک سالگی مدیریت جدید در بسیج دانش آموزی فارس، ستاد این سازمان هم با تغییر و تحولاتی روبرو شد. سجاد توکل مسئول بسیج دانش آموزی استان فارس در شورای مدیریت بسیج دانش آموزی با اشاره به لزوم ایجاد ستادی پویا، انقلابی و کارآمد، به عنوان مقدمه تحقق و تربیت دانش آموزان انقلابی در مدارس انقلابی، سرهنگ پاسدار عبدالغفار آیینی به عنوان مدیر علمی این سازمان معرفی و از زحمات مسئولین سابق تشکر کرد. وی با اشاره به نقاط قوت برنامه های علمی سازمان به ادامه این مسیر با شتاب بیشتر، بازنگری و اصلاح در موضوعاتی که مورد نقد حوزه های تابعه بوده را از ماموریت های مدیر علمی سازمان دانست و برای تحول در این زمینه توسط مسئول جدید اظهار امیدواری کرد.

از سوابق مسئول جدید علمی سازمان، معاونت فرهنگی ناحیه مرودشت، فرماندهی حوزه بسیج دانش آموزی مرودشت در دو مقطع و فرماندهی بسیج دانشجویی مرودشت می باشد.

مسئول علمی سازمان بسیج دانش آموزی از این پس به عنوان مسئول محور شهید جهاد مغنیه در قرارگاه دانش آموزی شهید حسین فهمیده نیز انجام وظیفه خواهد کرد.

آیینی مدیر علمی بسیج دانش آموزی شد

آیینی مدیر علمی بسیج دانش آموزی شد

آیینی مدیر علمی بسیج دانش آموزی شد
نام:
ایمیل:
* نظر: