آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۷۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
فرمانده سپاه فجر تاکید کرد:
سردار غیاثی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نیروی متشکل از جوانان متخصص و انقلابی است و برنامه جامعی برای تقویت و ارتقاء توان هوانیروز در این نهاد در حال اجراست.
به گزارش تنویر، آئین افتتاح پایگاه هوایی سید الشهدا (علیه السلام) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان فارس با حضور سردار حسین سلامی جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس برگزار شد.

سردار غیاثی در حاشیه این آئین با بیان اینکه هوانیروز سپاه بر اساس فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) از حدود یکسال پیش تشکیل شده است، گفت: عملیات های آفندی و پشتیبانی از نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ماموریت های اصلی یگان هوانیروز سپاه هستند.

وی با بیان اینکه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مناطق مختلف نظیر شمالغرب و جنوب شرق کشور حضور داشته و به اجرای عملیات می پردازد، گفت: بالگردهای پشتیبانی، هجومی و رزمی نقش مهم و تاثیرگذاری در موفقیت عملیات های سپاه در راستای مقابله با گروه های تروریستی، ضد انقلاب و اشرار بر عهده دارند.

فرمانده سپاه فجر با اشاره به اینکه استفاده از بالگرد احاطه بر نیروهای دشمن و توان رصد فعالیت های اشرار در مناطق صعب العبور را بصورت چشمگیری ارتقاء می دهد، گفت: توان بالای عملیاتی بالگردها، امکان انجام عملیات در شرایط مختلف و شرایط جغرافیایی مناطق مرزی کشور، برتری نیروی زمینی سپاه در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی، تروریست ها و اشرار را دوچندان می کند.

وی با تاکید بر لزوم ارتقاء مستمر آمادگی و توانمندی نیروهای مسلح کشور برای مقابله با تهدیدات، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نیروی متشکل از جوانان متخصص و انقلابی است و برنامه جامعی برای تقویت و ارتقاء توان هوانیروز در این نهاد در حال اجراست.

سردار غیاثی ادامه داد: ساخت پایگاه های هوایی مجهز، آموزش نیروهای متخصص و تولید انبوه تجهیزات پیشرفته از برنامه های محوری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای تقویت و توسعه یگان هوانیروز است.

وی با اشاره به شرایط جغرافیایی فارس و وسعت زیاد این استان، خاطرنشان کرد: پایگاه هوایی سید الشهدا (علیه السلام) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان فارس بعنوان یکی از استان های تاثیرگذار کشور و پیشرو در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی ساخته شده و میزبان یگان هوانیروز سپاه خواهد بود.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و خدمت به مردم دو رسالت مهم سپاه هستند، گفت: با گسترش شبکه پایگاه های هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سراسر کشور می توان یک مجموعه اورژانس هوایی بخصوص برای خدمت رسانی به مردم ساکن مناطق محروم کشور ایجاد کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: