شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۴۸:۱۴
گزارش
بمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
گزارش تصویری از طبخ 3 تن حلیم در قیروکارزین.
boletبمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
حسین حقیقی
دوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
تربیت وآموزش عس ناحیه قیروکارزین برگزارنمود؛
boletدوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۷۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶
سپاه قیروکارزین درهفته حجاب؛
حجت الاسلام جهانگیری آثار حجاب را برسه اساس فردی،خانوادگی واجنماعی تقسیم بندی نمود واظهارداشت:اگر این مسأله از فرد، سپس خانواده نضج بگیرد می توان جامعه ای سالم وبه دور از بسیاری ازمعضلات ناشی از بی بندوباری جنسی راانتظار داشت. شرف وعزت یک جامعه به حجابش است.
به گزارش تنویر،درآغازین روز هفته حجاب وعفاف گردهمایی پاسداران وسربازان با همین موضوع در نمازخانه شهیددستغیب سپاه قیروکارزین برگزارشد.
حجت الاسلام جهانگیری،از مدعوین وروحانیون معزز شهرستان،با اشاره به موضوع پر اهمیت حجاب وعفاف خاطرنشان کرد:دردین اسلام ودرآیات وروایات به وفور به عفت وحجاب پرداخته شده که این موضوع هم به زنان وهم به مردان مربوط می شود.هرچند که هروقت به این مسأله اشاره می شود اذهان بیشتر متوجه زنان می شوداما قرآن کریم هردو گروه را مخاطب قرار داده است.دربعضی آیات آمده است که مردان باید چشمهایشان را کنترل کنندودرآیه ای دیگر خداوند به پیامبر عظیم الشأن می فرماید:(اول به زنهای خودت وبعد به دیگران بگو حجاب خودرارعایت کنند).البته حجاب وعفاف علاه برپوشش، به گفتار ورفتار نیز مربوط می شود.درروایات آمده است که ای زنان ؛طوری صدایتان رانازک نکنید که قلبهای مریض طمع بکنند.
حجت الاسلام جهانگیری با واکاوی حجاب وعفاف در خانواده اهل بیت(ع)بیان داشت:حضرت زهراء(س)روسری بلند ولباسهایی می پوشیدند که سرتاپا رامی پوشاند.دختر 4ساله امام حسین (ع)هرچند که به سن تکلیف نرسیده بود بعد ازواقعه کربلا ودرجریان اسارت اولین خواسته اش رسانده روسری به وی بود تاسرخودرابپوشاند.حضرت زینب کبری نیز در مجلس یزید به اینکه زنان کاروان اسرا درمقابل نامحرمان قرارداده شدند اعتراض کرد.
جهانگیری درادامه گفت:دشمنان نیز با شناخت مسأله حجاب بسیار به این موضوع پرداخته اند البته با استفاده ابزاری از آن سعی در بدحجاب کردن وبه هرزگی کشانده زنان ومردان مسلمان داشته اند.ودر برهه ای اززمان توانستند جامعه مسلمان آندلس را با القای بدحجابی وبی بندوباری از اسلام تهی کنند .
حجت الاسلام جهانگیری آثار حجاب را برسه اساس فردی،خانوادگی واجنماعی تقسیم بندی نمود واظهارداشت:با حجب وحیا هرمرد و زنی می تواند آرامش درونی خوبی درخود ایجاد نمایدودرقوام زندگی خود بسیار تاثیر بگذارد.اگر این مسأله از فرد، سپس خانواده نضج بگیرد می توان جامعه ای سالم وبه دور از بسیاری ازمعضلات ناشی از بی بندوباری جنسی راانتظار داشت. شرف وعزت یک جامعه به حجابش است.
گردهمایی حجاب وعفاف برگزارنمود 
گردهمایی حجاب وعفاف برگزارنمود 
گردهمایی حجاب وعفاف برگزارنمود
نام:
ایمیل:
* نظر: