کد خبر: ۱۰۷۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
توسط فرهنگی خانواده سپاه عشایر فارس صورت گرفت:
نخستین کارگاه آگاه سازی حفاظتی و ایمنی آسیب های فضای مجازی و حجاب و عفاف توسط فرهنگی خانواده سپاه عشایر فارس صورت گرفت
 به گزارش روابط عمومی سپاه عشایر فارس، علیرضا جاماسب درکارگاه حفاظتی و ایمنی ؛ تهدیدات و آسیب های فضای مجازی که  در جمع خانواده های کارکنان سپاه عشایر فارس برگزار شد گفت: دشمن به دنبال استحاله فرهنگی و اندلسی کردن ایران است.
علیرضا جاماسب در ادامه خاطر نشان کرد: اینترنت؛ فضای مجازی و ماهواره هر سه یک هدف عمده را دنبال می کنند که مهمترین آسیب آن هدف قرار دادن خانواده های ایرانی است.
کارگاه آگاه سازی حفاظتی و ایمنی آسیب های فضای مجازی 
وی, در ادامه گفت:فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به حدی رشد پیدا کرده اند که متاسفانه به دلیل کم بودن سواد رسانه ای والدین و مخاطبان  حتی کودکان نیز از آن ها استفاده می کنند که این بیشترین آسیب را به خانواده ها وارد می کند.
علیرضا جاماسب ، در ادامه اذعان داشت: رشد بی رویه طلاق عاطفی و طلاق رسمی نشانگر این است که مخاطبان رسانه هنوز نتوانسته اند به خوبی از این ابزار استفاده صحیح را ببرند .
  وی در ادامه گفت: یکی از اهداف دشمن ورود بازی های کودکان با نرم افزار های مختلف است که کودکان مسلمان را با اهداف از پیش تعیین شده خود و با القاء تفکرات خود آن ها را پرورش دهند که این یکی از آسیب های جدی است که والدین باید مدنظرشان قرار دهند.
کارگاه آگاه سازی حفاظتی و ایمنی آسیب های فضای مجازی
در ادامه خواهر پاسدار پروین سپهر تاج به تشریح برنامه های فرهنگی خانواده کارکنان سپاه عشایر فارس پرداخت و گفت: تعمیق مبانی قرآنی و اعتقادی ، احکام و سیره معصومین (ع) و ارزش های انقلابی خانواده پاسداران، تعمیق و نهادینه سازی آداب و سبک زندگی اسلامی ، ارتقای مهارت های زندگی و توانمند سازی آن در خانواده کارکنان، مصونیت بخشی و ارتقای سلامت و روان خانواده ها در برابر آسیب های اجتماعی از برنامه های فرهنگی خانواده هاست که با اجرای کارگاه های آموزشی انجام خواهد شد
در پایان خواهر پاسدار سمیه دهقانی؛ ضمن تدریس کلاس های روخوانی و روان خوانی قرآن در جمع خانواده های پاسداران به حفظ قرآن اشاره کرد و گفت انشاءالله در اینده نزدیک و پس از پایان کلاس های روخوانی و روان خوانی به این فریضه مهم خواهند پرداخت. در پایان از همسران پاسدار که در حفظ قرآن تلاش کرده بودند توسط جانشین سپاه عشایر فارس تقدیر به عمل آمد
کارگاه آگاه سازی حفاظتی و ایمنی آسیب های فضای مجازی  







 

نام:
ایمیل:
* نظر: