جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۳۵:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶
حسین پناهی: رویداد کارآفرینی میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری پارس با هدف ترویج فضای کسب و کار خلاقانه در حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری علمی و فناوری از فارس؛ حسین پناهی جانشین سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس با اشاره به برگزاری رویداد کارآفرینی میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری پارس در دانشگاه شیراز، گفت: این رویداد با هدف ترویج فضای کسب و کار خلاقانه در حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی برگزار می‌شود.

وی در خصوص زمان برگزاری رویداد افزود: بخش در حال برگزاری، پیش رویداد است. رویداد کارآفرینی گردشگری یک برنامه اصلی دارد که پیش رویداد آن به مدت ۶ روز از ۱۸ تا ۲۳ تیرماه در دانشگاه شیراز و رویداد اصلی به مدت ۴ روز از ۲۸ تا ۳۱ تیرماه در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شیراز برگزار می‌شود.

پناهی، ارائه راهکار‌های خلاقانه برای حل مسائل امروز و فردای گردشگری ایران و به ویژه استان فارس، ارائه راهکار‌های علمی در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت توسعه کسب و کار‌های گردشگری هوشمند و خلاق را از اهداف رویداد برشمرد.

وی افزود: آشنایی با استارتاپ‌ها و روند کاری آن‌ها، توانمندسازی افراد شرکت‌کننده برای ورود به رویداد و آشنایی افراد شرکت‌کننده با یکدیگر و تیم‌سازی از دیگر اهداف این رویداد است.

پناهی اظهار داشت: آشنایی با اصول کار تیمی و تیم‌سازی برای کسب و کار نوپا، اصول نمونه‌سازی و تفکر طراحی و تهیه و تدوین مدل کسب و کار از اقداماتی است که در این رویداد انجام می‌شود.

در برگزاری این رویداد دانشگاه شیراز، دانشگاه پیام نور، دانشگاه علمی کاربردی، دانشگاه صنعتی شیراز، بنیاد ملی نخبگان استان، پارک علم و فناوری و اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی شیراز، اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان و استانداری فارس با محوریت سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان فارس همکاری دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر: