گزارش
شهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
شهدای شاخص سازمان بسیج؛
boletشهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
مجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
boletمجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
یادداشت و گفتگو
حاج محسن سلام...
دلنوشته ای از حاج خیر الله مزارعی در وصف شهید حججی:
boletحاج محسن سلام...
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
رابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
یادداشت،
boletرابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
کد خبر: ۱۰۷۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱
معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت: ما در حوزه آموزش و پرورش با مشکلات جدی مواجه هستیم و محتوای کتب درسی ما با موضوع اثربخشی فاصله زیادی دارد.
به گزارش تنویر فراشبند به نقل از تسنیم ؛سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی سپاه پاسداران در سومین همایش ملی راهیان نور طی سخنانی اظهار داشت: محتوای کتب درسی ما با موضوع اثربخشی فاصله خیلی زیادی دارد و ما در انتخاب معلم و در روش‌ها در دانشگاه فرهنگیان دقت‌های لازم را انجام نمی‌دهیم.

وی افزود: در بحث اثربخشی فرهنگی نباید بسترهای اصلی را رها کرد و به کارهای جنبی پرداخت.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران با بیان اینکه ما در آموزش و پرورش با مشکلات جدی روبرو هستیم، خاطرنشان کرد: نباید از کارهای اصلی غافل شویم و فکر کنیم تنها با انجام چند کار هنری می‌توان بر جریان کلی رقیب چیره شد.

سردار نقدی ادامه داد: گنجینه عظیم دفاع مقدس را باید از حالت بالقوه به بالفعل رساند و ما باید اثرات راهیان نور را در سطح جامعه ببینیم؛ موضوع اصلی در این کار فرهنگی بزرگ، مسئله اثربخشی است و ما باید اثرات راهیان نور را در اعتقادات مردم مشاهده کنیم.

وی تصریح کرد: باید همه جنبه‌های فناوری را طوری طراحی کنیم که اثربخشی روی جوانان در اردوهای راهیان صورت گیرد. یعنی اجازه دهیم مخاطب با خالص‌ترین جلوه شهدا مواجه شود.

معاون فرهنگی سپاه در پایان خاطرنشان کرد: همانطور که امام خمینی گفتند، انقلاب از محرم و صفر است و عاشورا ملت‌ها را بیدار می‌کند. این بیداری در ارتباط انسان با شهید، خودش را نشان می‌دهد و قطعا نقطه شروع تحول در انسان‌ها از همین قضیه بیداری آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: